Hva' med at starte en tråd til vouchers + sparelinks til de forskellige sider, så vi ka hjælpe hinanden med at holde priserne i bund! nok mest på cd-wow ;D
Tror ikke der er nye vouchers i omløb på cd-wow lige i øjeblikket, men her kan vi så hjælpe hinanden med at holde styr på det :)
Jeg vil starte tråden ud med at sige at jeg har røven fuld af 5$au vouchers, så hvis der er nogle der vil ha en håndfuld så bare send en privat besked ;)
Så ville det være lækkert hvis folk gad skrive nogle? :D Jeg har også selv røven fuld af 5$au vouchers, hvis det er. Men sparelinks måtte der godt komme nogle af
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Her Skulle være mulighed for at skaffe sig nogle 5€ Vouchers.. jeg har dog ikke selv modtaget nogle endnu, så ved ikke hvor store chancerne er! Hvis man så er en rigtig diva kan man jo være heldig at få sig en €12.99... men jeg tror dog chancen er ret minimal!
Jeg er tit på dahf, og får da også mange af linksene derfra. Men når man nu er en filmz, hvorfor så ik ha en vouchertråd på filmz.dk? Det er jo trodsalt den bedste side :)
Den sætning forstår jeg ikke. Uddyb lige lidt. DAHF er bare phpBB, kan ikke se hvordan det skulle være mindre DOS-agtigt.
Og jeg kommer nu ikke på filmz for at få de bedste tilbud hurtigst muligt. Jeg kommer her for at udvide min horisont og for at diskutere film, og der vil jeg mene at filmz.dk er det bedste sted.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-Solevad 18 år siden
Tror ikke der er nye vouchers i omløb på cd-wow lige i øjeblikket, men her kan vi så hjælpe hinanden med at holde styr på det :)
Jeg vil starte tråden ud med at sige at jeg har røven fuld af 5$au vouchers, så hvis der er nogle der vil ha en håndfuld så bare send en privat besked ;)
#2 filmz-canner 18 år siden
Jeg har også selv røven fuld af 5$au vouchers, hvis det er. Men sparelinks måtte der godt komme nogle af
#3 dyg 18 år siden
#4 filmz-Solevad 18 år siden
Hvis man så er en rigtig diva kan man jo være heldig at få sig en €12.99... men jeg tror dog chancen er ret minimal!
#5 filmz-propagandapanda 18 år siden
Nu må I da snart lære det :)
#6 filmz-Solevad 18 år siden
#7 McPeter 18 år siden
#8 filmz-propagandapanda 18 år siden
Den bedste sidezbcm........Hov! Jeg faldt lige ned af stolen - Ahva si'r du!?
DAHF er uden tvivl den bedste side, det her ligner jo DOS.
Synes det er der de bedste tilbud er, og hvor de kommer først.
#9 filmz-Solevad 18 år siden
jamen DAHF er kedeligt.. Her på filmz hersker en heeelt speciel stemning.
#10 dyg 18 år siden
Den sætning forstår jeg ikke. Uddyb lige lidt. DAHF er bare phpBB, kan ikke se hvordan det skulle være mindre DOS-agtigt.
Og jeg kommer nu ikke på filmz for at få de bedste tilbud hurtigst muligt. Jeg kommer her for at udvide min horisont og for at diskutere film, og der vil jeg mene at filmz.dk er det bedste sted.