Gravatar

#1 mkjmkj 16 år siden

For nogle uger siden vandt jeg 2 bio billetter til My best friends girl. De kom med posten idag.

Er det bare mig eller er den ikke holdt med at gå i biografen? Hvis ikke må i gerne lige skrive hvor den går.

Fedt at vinde noget ubrugeligt i en konkurrence.

Har skrevet til filmz.dk et par gange, da billetterne ikke kom, men det var bare ærgeligt hvis de var gået tabt i posten, for sendt det var de. På kuverten stod der at de var sendt d. 24 januar, og ikke den 13. januar eller hvornår det nu var de påstod de var sendt. Det er for ringe.
Gravatar

#2 Spanner 16 år siden

Det lyder skidt, hvis det er sådan det forholder sig.

Dog er der ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget.

Du har reddet to timer af dit liv, som du aldrig ville have kunnet få tilbage. Den film er så elendig, at jeg til hellere genser en Uwe Boll film.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 Bony 16 år siden

Ikke for at ville starte en debat omkring dette, men jeg har også tidligere modtaget billetter fra en konkurrence herinde, efter at filmen var stoppet med at gå i de gældende biografer. Så de var også ubrugelige.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 MoH 16 år siden

Jeg har også været ude for at modtage nogle billetter efter filmen var stoppet med at gå.
Gravatar

#5 mkjmkj 16 år siden

Jeg beklagede over at have fået ubrugelige billetter, og nu modtager jeg i løbet af denne uge 2 fribilletter til en valgfri film, så det beklager at brokke sig lidt.
Gravatar

#6 Wangsgaard 16 år siden

Har også engang prøvet det, dog ikke med filmz. vandt the kingdom billetter som ikke kunne bruges mere, men havde dog selv været inden og se den før jeg vandt;)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7 Bony 16 år siden

Hmm, jeg tror desværre at det er for sent hvis jeg klager nu. Det er sådan noget man skal gøre lige efter. Så det er vel min egen skyld..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8 wimmie 16 år siden

Hehe...jeg vandt engang billetter til en film der så kun gik i Århus og København...ikke fedt når man er 14 og bor i Tarm :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9 MaxXDk 16 år siden

Jeg står i samme situation .. Jeg vandt også 2 fribilletter til denne film - som så kom igår d. 28 januar ...

Kan ikke bruge dem til en skid nu da filmen ikke går i bio længere ...

Det er sq ikke den smarteste person i verden som har styr på de billetter i og med at når man vinder en konkurrence - så regner man da med at man får sin præmie indenfor overkommelig tidsrum - og i det her tilfælde indenfor en dag eller to - fordi - film kører ikke uendeligt i biografen ..

Havde det været en præmie som ikke var tidsbegrænset om så at sige havde jeg nok været meget mere forstående ...

Men nu står jeg til at have vundet fuldstændig værdiløs præmie som jeg aldrig nogensinde kommer til at kunne bruge + at jeg står til at have vundet en konkurrence herinde hvilket så betyder at mine chancer for at vinde en anden konkurrence er minimale ...

Ikke fedt ... Er rigtig skuffet ...
One mans evil can become the curse of all...
Gravatar

#10 dyg 16 år siden

#9 - Kontakt en administrator og du vil sikkert få samme tilbud som mkjmkj.

Hvad angår dine chancer, så har du lige stor sandsynlighed for at vinde den næste konkurrence som du havde for at vinde denne. Der er ikke nogen afhængighed mellem de forskellige konkurrencer og dermed vil sandsynligheden være den samme.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: