Gravatar

#1 Slettet Bruger [964665938] 12 år siden

Jeg står og skal købe en ny bærbar, da den jeg har er blevet noget sløv.

Den skal bruges til det sædvanlige som at tjekke e-mail og surfe. Der skal ses lidt youtube videoer, lyttes til musik og podcast samt se podcasts.

Måske stream Netflix i ny og næ.

Det eneste den skal kunne spiller er Football Manager 2013, men det er jo så heller ikke et særligt krævende spil.

Jeg tænker mest på om kvaliteten på Acers bærbare er godkendt. Hvorledes er tastaturet, hængslerne til skærmen.

Har aldrig haft en Acer, men har fundet nedenstående model, som muligvis kan erhverves billigt i en privat handel. 4500 synes jeg i hvert fald lyder godkendt.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Comp...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1336333403] 12 år siden

Indmaden ser fornuftig nok ud, men om tastaturet og hængslerne er i orden, det er jo noget man kun kan vurdere, hvis man afprøver modellen. Hvad jeg finder et godt tastatur, er jo ikke nødvendigvis det samme som alle andre.

Jeg kan dog sige, at jeg har en Acer selv, en Aspire 3830TG, der ser ud til at have samme slags tastatur og jeg er ret god tilfreds med kvaliteten, også mht. hængslerne.

Hvis du kan finde en biks hvor den er til udstilling, er det mest optimale at pille ved den selv eller alternativt finde anmeldelser af den.
Gravatar

#3 HelmerJ 12 år siden

Acer plejer at levere nogle rimelig kraftige maskiner til prisen, keyboardet er noget lort at skrive på, men det er sikker kvalitets lort ;-)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#4 Slettet Bruger [964665938] 12 år siden

#2 Tak for svaret. Jeg var lige ude i en Fona for at tjekke deres bærbare ud. De havde det der må betegnes som sidste års model, med et dårligere grafikkort og CPU, men jeg går ud fra at karosseriet er det samme.

Jeg kunne ikke mærke forskel på de enkelte tastaturer. Jeg synes generelt at de er af en god kvalitet, også dem fra Acer. Den virker også solidt bygget, mht. hængslerne især.

Nu spurgte jeg så også ekspedienten, som tilfældigvis også var souschefen, om hvad han mente om de forskellige modeller. Mest af alt om hvilke der oftest kommer til reparation og materialerne de er lavet af. For en gangs skyld var det en som vidste noget om emnet og som ikke prøvede at prakke mig en bestemt model på.

Så tror bare at jeg hopper denne maskine. Skal så også kun betale 4500 kroner for den imod den normale pris på 6000 :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: