Gravatar

#1 filmz-FwB 17 år siden

Hep

Som overskriften lyder... hvor kan man få vurderet gamle filmplakater?
Skal siges at der er tale om nogle fra 60'erne, film fra USA med dansk tekst påtrykt.

/FwB
Gravatar

#2 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Jeg kender måske et par muligheder. Har du en liste?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#3 filmz-vassago 17 år siden

I Århus ligger der en butik, der udelukkende beskæftiger sig med den slags, der kan du sikkert få dem vurderet.

Filmplakater.com
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-FwB 17 år siden

#2.
Der er tale om disse:
Kelly's Heroes, Dr. Zhivago, The Amazing Captain Nemo og Sky Riders.

#3, aigt. Det vil jeg lige tjekke ud.
Takker.

/FwB
Gravatar

#5 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Du skal nok ikke sætte næsen alt for højt op, for det er ikke de allermest attraktive titler. De tre sidste er i øvrigt fra 1970'erne. De to første skal nok kunne afsættes. De to sidste er jeg mere i tvivl om. Men du kan sikkert få en samlet pris. Når det gælder danske plakater, så er titlen og standen selvfølgelig vigtig, men ofte også kunstneren - især hvis det er mindre kendte titler.

Filmplakater.com er et godt bud. Peter, der har forretningen, køber i hvert fald gerne plakater og er en venlig mand at handle med.

Jeg kan se, at du bor på Østerbro. Et andet bud kunne så være http://www.antikmoderne.dk/ på Rothesgade 8 netop på Østerbro. De er ret nye, så jeg har ikke handlet med dem endnu. Men jeg kan da se, at de også køber.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: