Tråden går i sin enkelthed ud på at anbefelae en film hvor Christoffer Walken medvirker.
Dette lyder måske en smule mærkeligt. Grunden til denne tråd er at jeg har set alt for mange dårlige film, hvor Walken har medvirket, og alt for få gode.
Så det jeg beder dig om er, at anbefale en god film med Christoffer Walken.
#1 fubar 18 år siden
Dette lyder måske en smule mærkeligt. Grunden til denne tråd er at jeg har set alt for mange dårlige film, hvor Walken har medvirket, og alt for få gode.
Så det jeg beder dig om er, at anbefale en god film med Christoffer Walken.
#2 Pytter 18 år siden
#3 inflector 18 år siden
True Romance
Man on Fire
Things to Do in Denver When You're Dead
Sleepy Hollow
Catch Me If You Can
#4 filmz-DocDoom 18 år siden
Things To Do In Denver When You're Dead. Han er den lede mafia boss i rullestol.
King Of New York. Overset, stjernespækket gangsterfilm af Abel Ferrara. Super god. Walken atter mafia boss.
Catch Me If You Can. God film, dog ikke specielt pga. Walkens ret afdæmpede birolle.
The Dead Zone. Udmærket, omend noget bedaget Stephen King-filmatisering om en synsk mand, der tager loven i egen hånd.
True Romance. Endnu engang er Walken i mafia bossens klæder, og han er ekstra mean denne gang. Proppet med stjerner, bl.a. Brad Pitt i en mikro-rolle.
Pulp Fiction. Walken gør det godt i den lille rolle som cpt. Koons, der fortæller den bizarre historie om gulduret i røven.
Sleepy Hollow. Han har ingen replikker, men han er ganske skræmmende som uhyret uden hoved. (Og jo, han optræder også MED hoved i visse scener)
Stort set alle andre Walken-film, som jeg har set, stinker ganske rigtigt, men jeg kan stå inde for alle de ovennævnte (på nær Deer Hunter)
#5 filmz-michaell 18 år siden
#6 filmz-DocDoom 18 år siden
#7 jessup 18 år siden
Search and Destroy (1995)
Envy (2004)
Suicide Kings
Communion (1989) (en af de få virklige eksempler på en film der er så dårlig at den er god)
De gode:
Addiction
At Close Range (1986)
Deer Hunter
Annie Hall (meget lille rolle)
The Dead Zone
King of New york
True Romance
The Funural
New Rose Hotel
Catch me if you Can (en af de bedste roller han har haft de senere år.)
Jeg har ikke set Romance & Cigarettes men den er sikkert underholdende.
#8 evermind 18 år siden
#9 denox 18 år siden
#10 filmz-vassago 18 år siden