Gravatar

#1 filmz-Dennis 21 år siden

Har lige erhvervet mig The Chronological Donald 1934-1941 (Tin) fra Disney Treasure serien. R ikke så vild med Mickey, så er der nogen der har erfaringer ned serien, hvad der er godt. Feks spekulerer jeg lidt i den hvor den amerikanske hær har overtaget Disney

Jeres meninger er værdsat
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#2 Kalle Ferm 21 år siden

Har du fået den amerikanske version med metalboksen?
Det er der vist ikke på R2'en vel?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg har hele serien på R1 og jeg vil sige, at er du til animation og vil rigtig gå i dybden med Disney, så er der ingen vej uden om WDT, som er rigtig guf for samlere også selvom du ikke er Mickey fan.

On the Front Lines er virkelig spændende og se hvordan de populære figurer og studiet både blev brugt til undervisning, men også styrke moralen hos amerikanerne under WWII.

Silly Symphonies indeholder også mange perler, hvor man tydeligt kan se mange animatorer senere er blevet inspireret og ser du dem sammen med Behind the Scenes at the Walt Disney Studio får du med filmen The Reluctant Dragon bl. a. du en spændende tur rundt og se hvordan klassikerne er blevet skabt.

Kugger vi lidt på de andre som fx Disneyland USA og Walt's Tomorrowland får du et godt indblik i den anden side af Disney, som virkelig var forud for sin tid på mange punkter.

Davy Crockett: The Complete Televised Seriessom viser at Disney havde mere at byde på end lige tegnefilm og shorts.

Første årgang

Mickey Mouse in Living Color Volume 1 - Rating 5/6

Silly Symphonies - Rating 6/6

Disneyland USA - Rating 4/6

Davy Crockett: The Complete Televised Series Rating 4/6

Anden årgang

Mickey Mouse in Black & White - Rating 5/6

The Complete Goofy - Rating 5/6

Behind the Scenes at the Walt Disney Studio - Rating 4/6

Tredie Årgang

Mickey Mouse in Living Color Volume 2 - Rating 4/6

The Chronological Donald - Rating 4/6

On the Front Lines - Rating 6/6

Walt's Tomorrowland - Rating 5/6

Hvis der ellers er noget du vil vide er du velkommen til at skrive til mig eller komme forbi, da du bor i København og jeg på Frederiksberg.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 filmz-lbw 21 år siden

Ifølge disneydvd er der ikke danske undertitler/menuer på den danske "The Chronological Donald", hvilket undrer mig ret meget. Jeg går normalt efter DK-udgaver, men der er noget, der tyder på, at man lige så godt kan anskaffe sig de lækre R1 tin æsker...?

Er der noget der ved, hvor mange WDT udgivelser der er planlagt? Det virker som noget man kan købe sig fattig i?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: