- Walt Disney Treasures: Disneyland USA - Walt Disney Treasures: David Crockett - The Complete Televised Series - Walt Disney Treasures: Mickey Mouse in Black and White - Walt Disney Treasures: Behind the Scenes at the Walt Disney Studio - Walt Disney Treasures: Walt's Tomorrowland
Vi skulle have været hurtigere ude. Vi må være blandt de første, når femte bølger kommer 6. december ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
jep... regner også med at sidde klar til den tid... imellemtiden må jeg tilgengæld holde øje med eBay, for nogen af dem jeg stadigt mangler... har kun 3...
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
# 23 Jeg husker da første bølge kom betalte jeg 350 kr for den første Mickey of Silly S og havde ikke råd til flere. I dag kan jeg godt se at jeg skulle have sendt familien på vandgrød en uge :-(
Ad skade er jeg allerede begyndt at lægge penge tilside :)
Jeg saa ellers man kunne kobe et samlet saet paa ebay, med alle Walt Disney Treasures, samt en box til at have dem i. Ellers det lokker nok ikke saa meget, naar i allerede har saa mange :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#21 Yoda 19 år siden
Hvilke mangler du?
#22 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Walt Disney Treasures: Disneyland USA
Walt Disney Treasures: David Crockett - The Complete Televised Series
Walt Disney Treasures: Walt's Tomorrowland
Så det er ikke så mange :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 Yoda 19 år siden
De er desværre udsolgt hos DVDimport. :-(
Jeg mangler følgende:
- Walt Disney Treasures: Disneyland USA
- Walt Disney Treasures: David Crockett - The Complete Televised Series
- Walt Disney Treasures: Mickey Mouse in Black and White
- Walt Disney Treasures: Behind the Scenes at the Walt Disney Studio
- Walt Disney Treasures: Walt's Tomorrowland
Vi skulle have været hurtigere ude. Vi må være blandt de første, når femte bølger kommer 6. december ;-)
#24 Jay El 19 år siden
#25 filmz-Munk 19 år siden
jep... regner også med at sidde klar til den tid... imellemtiden må jeg tilgengæld holde øje med eBay, for nogen af dem jeg stadigt mangler... har kun 3...
- Steve Carell
#26 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Ad skade er jeg allerede begyndt at lægge penge tilside :)
#27 filmz-herskegut 19 år siden
Ellers det lokker nok ikke saa meget, naar i allerede har saa mange :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#28 Jay El 19 år siden
#29 Yoda 19 år siden
Nej, det er rigtigt, hvad #28 skriver. Den box, du har set, er keepcases - desværre.
#30 filmz-Crystalstar1200 19 år siden