Har selv lige budt på the complete goofy, nu skal det være. Har længe gået og overvejet at købe den. Og samtidigt har jeg bestilt DVD / Walt Disney Treasures - Chronological Donald Vol. 1 og Complete Pluto Vol. 1.
Jeg får nok aldrig købt dem alle, og det har jeg nu heller ikke i sinde, da bl.a. Mickey Mouse tegneserierne aldrig rigtigt har været mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41, du bør nu alligevel tjekke Mickey Mouse's gamle sort/hvide tegnefilm. De er meget anderledes end dem i farve fra 40'erne, specielt dem hvor Mickey drikker og ryger. :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#41 - Ja, jeg har set en del af dem, og skulle jeg endeligt købe en Mickey-dvd, så vil det også blive in B&W. Dog har jeg andre ting, jeg hellere vil spendere de penge på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#46 Det skulle stå ganske klart, hvad jeg mente med det indlæg, nemlig præcis, hvad jeg skrev. Intentionen var simpelthen at informere Jannikand om, det jeg nu engang sagde i #40 - og måske efterlade dig et hint i farten. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#41 dyg 19 år siden
Jeg får nok aldrig købt dem alle, og det har jeg nu heller ikke i sinde, da bl.a. Mickey Mouse tegneserierne aldrig rigtigt har været mig.
#42 filt 19 år siden
#43 dyg 19 år siden
#44 Yoda 19 år siden
Hvad mener du? Det var da en komplet uhensigtsmæssig kommentar.
#45 nakalay 19 år siden
#46 Yoda 19 år siden
Ja, hvad tror du. Din kommentar i #40 er grebet ud af den blå luft, og jeg kan ikke se hensigten med den.
#47 nakalay 19 år siden
#48 Yoda 19 år siden
Jamen, så må du da gerne undlade at efterlade mig hints i fremtiden, hvis de er af den type, der ikke har hold i virkeligheden.
#49 nakalay 19 år siden
#50 Yoda 19 år siden
Jeg føler så absolut ingen af delene. Hvis jeg føler noget, så er det nærmere irritation over den usaglige påstand, du fremførte tidligere i tråden.