Gravatar

#61 Yoda 19 år siden

Hvad kom du af med?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#62 filmz-Munk 19 år siden

omkring 300kr... men det er det værd!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#63 Yoda 19 år siden

Den er klart pengene værd - tillykke :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#64 Yoda 19 år siden

Jeg river lige op i en gammel tråd - sorry!

De første to coverbilleder til den nye bølge (bølge 5) er kommet - tjek dem ud!

Elfego Baca and The Swamp Fox

The Adventures of Spin & Marty
Gravatar

#65 JannikAnd 19 år siden

Dem gider du da ikke bekymre dig om, vel yoda? :)
Gravatar

#66 Yoda 19 år siden

Jo, som den disneyoman jeg i sandhed er, må jeg krybe til bekendelse og tilstå, at jeg med glæde ser frem til udgivelserne. Dog kender jeg kun "The Swamp Fox", da jeg fra min far har arvet en stak tegneserier, hvori han optræder.
Gravatar

#67 Yoda 19 år siden

Jeg så lige, at alle 4 coverbilleder er blevet lagt ud på deres hjemmesider. Her er de
Gravatar

#68 Yoda 19 år siden

Det bliver dog klart "The Chronological Donald, Volume Two" og "Disney Rarities: Celebrated Shorts: 1920s - 1960s", jeg investerer i førend de øvrige to!
Gravatar

#69 JannikAnd 19 år siden

"The Chronological Donald, Volume Two" skal jeg helt sikkert også ha'. Men som dig, yoda, kender jeg ej heller de to førstnævnte. Dog synes jeg, at knægten på den nederste dvd fra "Spin & Marty" ligner Balthazar Getty i sine unge dage skræmmende meget.
Gravatar

#70 Yoda 19 år siden

Større - og flottere - BOX-ART

Skriv ny kommentar: