#50 Småpirrelig man er? Jeg er forholdsvist sikker i min påstand (udelukker dog ikke, at jeg har forvekslet dig med en anden stambruger). Ingen grund til at blive præmenstruel - uanset.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#53 Jo, lad os da endelig begrave den dybt så. Thi nu kan jeg godt se, at det var både tåbeligt og ondskabsfuldt at sætte spørgsmålstegn ved din skarpsindighed. ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
1. De er region 1 og NTSC og IKKE Codefree 2. Spørg sælger om at få en scannet udgave af nummer certifikatet som er bevis på at den er ægte. 3. Kig på andres bedømmelse af sælger 4. Brug ALTID PayPal - aldrig bank check eller Western Union 5. Kig på billederne, specielt dem folk selv har taget, som kan give dig en ide om stand !
Vil lige dele min glæde over at have købt 1 stk. Mickey Mouse in black and white vol. 1 over eBay, og glæder mig til postmanden kommer og levere den... en værdi titel at blive min 5. WDT!!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#51 nakalay 19 år siden
#52 JannikAnd 19 år siden
#53 Yoda 19 år siden
Småpirrelig eller præmenstruel? Kald det, hvad du vil. Du kan være nok så sikker i din sag, ikke desto mindre tager du gruelig fejl.
Men lad os følge Jannikands forslag og begrave stridsøksen. Du skulle nødigt få den ide, at den fejlagtige påstand ridder mig som en mare.
#54 nakalay 19 år siden
#55 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#56 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
1. De er region 1 og NTSC og IKKE Codefree
2. Spørg sælger om at få en scannet udgave af nummer certifikatet som er bevis på at den er ægte.
3. Kig på andres bedømmelse af sælger
4. Brug ALTID PayPal - aldrig bank check eller Western Union
5. Kig på billederne, specielt dem folk selv har taget, som kan give dig en ide om stand !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#57 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell
#58 elwood 19 år siden
nu får jeg jo snart min første tin box fra axel så ville jeg lige se efter på den jo, bare for lige at se havd det er der menes emd det.
Men tak for rådene, så er jeg da lidt forberedt når jeg går på jagt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#59 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
På de føste udgivelser er nummeret tillige præget ind i tin-boxens øverste del uder billedet af fx Mickey.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#60 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell