Gravatar

#1 davenport 16 år siden

Er der nogen der ved om man kan DL en trail på spillet? Det ser sku godt nok fedt ud, men jeg kan ikke rigtig se nogen downloadsteder på deres hp.
Min computer kan sikkert heller ikke køre det alligevel...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 McPeter 16 år siden

Der er en cinematic trailer her:
http://www.gametrailers.com/player/38372.html

Fik langt om længe installeret det igår aftes og fik spillet til rank 6 (altså level).

Umiddelbart virker det rigtigt gennemtænkt på mange punkter.

Fx kan man joine pvp scenarier lige fra rank 1 - man bliver så boosted til en "combat rank" på minimum 8, 18, 28 etc indenfor den 10'er gruppe man tilhører. Dvs man får samme mængde liv som en rank 8, men har dog stadig kun sine rank 1 skills. Det er ret smart for man kan stadig bidrage en smule uden at blive ownet 100%. :-)

Samtidig får man også både XP og "renown" for pvp. Renown er en slags pvp-xp - man kan blive op til rank 40, men renown rank 80.

Derudover er der noget der hedder public quests, hvor man går ind i en lille del af et område. Her er der en timer der resetter fx hvert 5 min. En public quest startes så på niveau 1, hvor der typisk kommer mange små mobs løbende. Så tæver man dem og når til niveau 2 hvor lidt større mobs kommer. Til sidst når man til niveau 3 hvor man skal tæve en miniboss. Alle der er i området kan hjælpe uden at være grouped. Jo mere man healer/dpser, jo flere influence points får man. Når minibossen dør er der fordeling af loot. Computeren ruller selv et 1-1000 rul og så lægger man sine influence point til (1-500). Den samlede score giver dig så ret til forskelligt loot eller ingenting. Dvs man kan godt joine i niveau 2 og stadig være heldig.
Samtidig er der en bar der fyldes - kan ikke huske hvad den hedder. Men den er delt i 3. Jo mere influence man laver i public questen, jo mere fyldes baren. Hvis man fylder alle 3 dele så kan man vælge en potion for del 1, et lille item for del 2 og et lidt større item for del 3. Disse point fyldes uanset om man vinder loot, så det er en slags sikret loot. Det kan dog være man skal gennemføre public questen et par gange eller tre før hele baren er fyldt. Men ideen er god synes jeg.

Spiller en Witch Elf på Karag Dron tror jeg serveren hedder. Tror jeg endte med at hedde Dazzler. Opretter nok også en Marauder her i weekenden for lige at prøve den af til rank 8-10 stykker inden jeg beslutter hvilken der bliver min main.

Spillet kræver vidst ikke mere af din pc en WoW gjorde... tror jeg?!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 davenport 16 år siden

Tak for det :)
Det lyder ikke vanvittigt indviklet, men er det som WoW fx., altså at man render rundt, eller skal man deltage i de der ting du omtaler. Jeg er nemlig mere en exploretype, der godt kan lide at rende rundt og slagte lidt på må og få.
Ærgeligt at de ikke har en 14 dages trial, så man lige kunne prøve det.
Hvad koster det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 McPeter 16 år siden

#3 - jeg gav 400kr for det i fona fordi min ordre var blevet forsinket så jeg ikke kunne få det igår og jeg derfor afbestilte det.

Ved coolshop.dk har UK versionen til ca. 330kr inkl. transport - de burde ha den til overs jeg afbestilte hehe. Tror de har DK versionen 350kr.

Jeg ved ærligt talt ikke om man behøver at involvere sig i public quests men jeg tror det. Det tar dog ikke så lang tid. Man bevæger sig nemlig igennem 3 sideløbende historier - krigen mellem orcs vs dwarfs, krigen mellem chaos vs humans og krigen mellem high elfs vs dark elfs.

Der er så forskellige kapitler indenfor hver af de 3 linjer, så man fx kan være i kapitel 7 i den ene og kapitel 3 og 5 i de to andre. Jeg har dog ikke fundet en flightmaster endnu så jeg kan skifte. Men der skulle i hvert fald udfolde sig en flergrenet historie igennem spillet.

Samtidig er der jo også RvR (realm vs realm) kampe, som svarer til open-world pvp hvor man fx skal indtage et keep osv. Dette skulle der komme mere fokus på jo højere man stiger. Der er 4 "tiers" af RvR, hvor den sidste slutter med at hver side har en hovedstad og en by - og så ligger der en neutral by i midten. Kampene bølger så frem og tilbage hvor man rent faktisk kan vinde ved at erobre modstandernes byer og hovedstad. Dog skulle der være en balance-mekanisme som gør at det ene hold ikke kan holde de andre nede hele tiden.

Tror man kan finde nogle videoer med dette på deres website...
Gravatar

#5 McPeter 16 år siden

Og så er det ligesom WoW en meget stor verden hvor der er masser af ting at udforske, samt archivements man kan samle ind - det fungerer ret godt - nogle er lidt fjollede mens andre er meget cool. :-)

Skriv ny kommentar: