Det ser p.t. ud til at Imperial kun viser filmen 3 gange (d. 20-21-22. marts) kl. 00:30 for at give plads til flere visninger af "Mænd der virkli' hader kvinder rigtig meget".
Et stort øv, men den blir i det mindste vist - i modsætning til da "WALL*E" havde premiere.
Jeg kan ikke finde det nu, men syntes, jeg læste, at forsalget på kino.dk egentlig først starter på mandag formiddag, og at det indtil da kun vil være muligt at købe billetter til udvalgte forestillinger, bl.a. premiereweekendens midnatsforestillinger i Imperial.
Hvorvidt filmen også i hverdagen bliver vist i Imperial blev jeg dog ikke klog på - men forhåbentlig da. Alt andet ville være skuffende!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 x marks the spot 16 år siden
Det ser p.t. ud til at Imperial kun viser filmen 3 gange (d. 20-21-22. marts) kl. 00:30 for at give plads til flere visninger af "Mænd der virkli' hader kvinder rigtig meget".
Et stort øv, men den blir i det mindste vist - i modsætning til da "WALL*E" havde premiere.
#2 elwood 16 år siden
Synes jeg har hørt Søren Pilmark nævnt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-Kadann 16 år siden
#4 Highland Park 16 år siden
#5 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 evermind 16 år siden
Hvorvidt filmen også i hverdagen bliver vist i Imperial blev jeg dog ikke klog på - men forhåbentlig da. Alt andet ville være skuffende!