Gravatar

#1 rimmer 21 år siden

Okay ved ikke om denne tråd eksisterer, men har ikke kunne finde en af samme slags.

Jeg har lagt mærke til at vi under tagwall har mange enkelte tråde med spørsmål om enkelte DVD-udgivelser og køb af disse. Jeg har endda selv oprettet et par stykker. Men for at få lidt samling så man har et sted at gå hen for gode råd og vejledning når det gælder valg af udgivelse og spørgsmål til om ting findes opretter jeg nu denne tråd i håb om bedre DVD samlinger til alle.

-----------------------------------------------------------
Men anyway here goes:

Jeg har Terminator 2 og 3 men skal naturligvis også eje 1'eren. Hvilken version er den fedeste at købe?

Og

Er der nogen der kender til et sted der mod alle odd's stadig skulle ligge inde med Disney's Tarzan collectors edt.?
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#2 filmz-bullseye 21 år siden

Leder også efter 'Tarzan' og 'Beauty And The Beast Special Edition'... Har søgt alle de steder jeg kender, og samme svar kommer frem: Udgået fra producenten - kan ikke leveres.
:(
Gravatar

#3 filmz-bullseye 21 år siden

*Mener selvfølgelig Beauty And The Beast Collector's Edition
Gravatar

#4 filmz-Bruce 21 år siden

Som El vez ville sige.....DVDCompare er din ven :)

Kan du ikke finde den japanske UE udgave (og det kan du nok ikke!), så er denne (har den selv), det næstbedste valg!

Axelmusic kr. 99,-
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 rimmer 21 år siden

BEauty & The beast har jeg set flere steder for nyligt og har da også selv købt den. Den er væk i mange net-shops men flere butikker har den stående. Har især set den hos flere fona butikker.
Gravatar

#6 rimmer 21 år siden

Takker. den ser ok lækker ud.
Gravatar

#7 filmz-bullseye 21 år siden

#5 Mange tak, vil lige kigge lidt bedre efter næste gang jeg går i Fona!
Gravatar

#8 rimmer 21 år siden

Hvis du er fra kbh. området kan jeg evt. lige give lyd hvis jeg ser den et sted
Gravatar

#9 filmz-bullseye 21 år siden

Tak for tilbuddet rimmer, men er fra det mørke Jylland :)
Gravatar

#10 elwood 21 år siden

Nogen der ved om The complete Goofy kan skaffes nogen steder mere, synes den er umulig at opdrive de steder jeg har kigget.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: