Gravatar

#51 Bony 16 år siden

#50 -

Hehe, hvordan kunne du være i tvivl..? Helikopterens landingsstel lyste jo rødt, eller du spillede måske uden runners vision? Så er man dælme hardcore. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#52 elwood 16 år siden

Jeg snakker om server rummet 8-) det sidste stykke klarede jeg uden probs. server rummet er jo sidste gang man skal kæmpe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 Bony 16 år siden

#52 - Ahh, okay. Så er jeg med. Der kom jeg videre ved et tilfælde*. :)

*
Jeg skød som en gal efter en eller anden gut og da en af serverne så blev smadret tænkte jeg, "hey, lad os smadre resten". :)
Gravatar

#54 elwood 16 år siden

Hehe ja se prob. is når du spiller med no weapons må du ikke skyde med våben på fjenden ved ik om det også galt serverne, jeg tog hvertfald ikke chancen så endten lod jeg fjenden skyde dem ved og løbe tæt forbi serverne, eller også sparke jeg dem.

Der er jo en stemmer der siger noget med hvor mange server der er online når når man begynder og smadrer dem, og når du så ar gjort det skal du så til trappen men du skal lige forbi ham gutten i midten med den store gøb, så det var noget med og løbe og undvige tæt nok på ham til og ku aktivere slowmo (men hvis du gør det for tidligt løber du tør, og så er du fucked!) og så ellers glidene tackling, og så skal han ellers bare ha tæv.

nåja og på normal mode hedder det vidst 8-)
Gravatar

#55 dyg 16 år siden

Argh! Versus mode er jo endnu sjovere end Campaign. Puha, det ender jo med, at man bliver hooked på det spil :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#56 elwood 16 år siden

hehe.
Gravatar

#57 Kruse 16 år siden

#47: Det undrer mig bestemt ikke at du slog min tid, da jeg højest har spillet time trial 5 gange, og det var endda uden at udforske alternative ruter. Så det er en elendig tid jeg har, men jeg overvejer snart at forsøge mig igen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#58 Guts 16 år siden

Så har jeg også fået spillet mig igennem det fabelagtige Flower. Jeg må indrømme at det var bedre end forventet. Og så må man give That Game Company credit for at have lavet en fabelagtig credit liste (pun intended).
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#59 elwood 16 år siden

hehe så jeg i alt to Flower fans nu good... good.
Gravatar

#60 Bony 16 år siden

#58 - Ja, enig. Credits var forbløffende gennemtænkt! Rigtig fedt. :)

#59 - Hehe, så også lige på Facebook at du havde fået musikken som mp3. Cool. :)

Skriv ny kommentar: