derhjemme bøvler jeg pt. med og få dicsworld 1 til og køre med lyd på, det ikke lykkes endnu, selv hvis jeg bruger dosbox eller vmdsound, curse you DMA and IRQ hehe, gætter på det er der den er gal.
Goblins som jeg fandt var pakket fint ind med en færdig konfigureret dosbos, så der var ingen probs.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Fik spillet Rock Band II og både sunget og spillet Alive med Pearl Jam. Jeg har godtnok svært ved at vente, der er en måneds tid til hele albummet dukker op som DLC.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Efter cirka 10 forsøg fik en kammerat og jeg endelig gennemført første bane i Res 5 demo'en. Følelsen af panik er ret fedt, og til sidst stod vi back to back på en bus, mens inficerede væltede op fra alle sider.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#9 - Ja selvfølgelig skal der da også være plads til ældre spil, det ville da være kedeligt, hvis folk kun skrev om de nye spil, men ikke om alle de gode gamle klassikere, eller spil der bare af en eller anden grund, har en særlig plads i ens hjerte. Desuden er det også meget sjovt at læse den slags "anmeldelser" eller minder om de gode gamle retro dage. :)
#11 filmz-Narniabæver 16 år siden
Et skak spil merd Lego mænd fra bedre tider.
8/10
#12 elwood 16 år siden
Goblins som jeg fandt var pakket fint ind med en færdig konfigureret dosbos, så der var ingen probs.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 El vez 16 år siden
#14 DarkLight 16 år siden
#15 elwood 16 år siden
#16 Bobby Singer 16 år siden
eller spil der bare af en eller anden grund, har en særlig plads i ens hjerte. Desuden er det også meget sjovt at læse den slags "anmeldelser" eller minder om de gode gamle retro dage. :)
#17 Highland Park 16 år siden
Så mangler der bare muligheden for at ens venner kan spille de zombier, der invaderer bussen. ;)
#18 elwood 16 år siden
#19 Highland Park 16 år siden
Findes det til pc?
#20 filmz-Kadann 16 år siden
Jep, det kan købes via Steam bl.a. og er virkelig god underholdning. :)