Gravatar

#61 lyspunkt 18 år siden

-edit- for langsom
hvad er adressen på "the Hut" ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#62 Bates 18 år siden

Ja ok, det var så ca. 35kr jeg spare i forhold til cdon. Men det er vel også penge ;)

Så kan jeg jo også få den noget før.

Har købt en hel del hos play, og har endnu ikke oplevet told.

Det kunne være at jeg skulle prøve der igen :)
Gravatar

#63 JannikAnd 18 år siden

#62 - Det er de små ting, der tæller :) Og så har du mulighed for at se perlen før tid. Tro mig, hvis du vidste, hvad der er i vente, vil du værdsætte hver time, du sparer :)

Jeg har ofte handlet hos Play med stort held, men netop med Carnivàle 2 blev jeg busted.
Gravatar

#64 Bates 18 år siden

ah surt! :(

Men jeg må alligevel nok vente til næste måned. Der er lidt lavvande i kassen for tiden. :)

Men næste måned skal den fyres af.

Carnivale - Sæson 2, og Alfred Hitchcock - The Masterpiece Collection + det løse :)
Gravatar

#65 McPeter 18 år siden

Moviezoo har Carnivale S1 med DK subs til 230kr + 19kr for trans, dvs. 249 kr ialt. Ved godt det ikke er heads up traaden, men foelte det var relevant... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#66 JannikAnd 18 år siden

#65 - Alt Carnivàle er relevant :)
Gravatar

#67 myggen 18 år siden

Superman Returns

Så blev det også min tur til at se en digital Superman, men jeg må desværre erkende, at jeg ikke synes det er det storslåede epos, det er hypet til at være. Jeg er dog glad for, at jeg så den i biografen, for der er masser af meget flotte scener, som jeg bestemt tror vil miste en del af sin storladne pompøsitet på dvd.

Når det så er sagt, var filmen simpelthen for lang, og den 2½ timer lange historie er i bund og grund uinteressant (og underlig). Jeg var bestemt underholdt, men det skyldes primært de enkeltstående flotte scener. Positive ting ved filmen var Brandon Routh, der i mine øjne er en perfekt Superman, Lois Lanes søn, der formåede at ikke være så irriterende som børneskuespillere plejer at være (I’m looking at you, Jake Lloyd), samt John Williams fabelagtige tema, der desværre blev spillet liiidt for meget – og så kan jeg i øvrigt ikke høre temaet uden at tænke på Moosebutters John Williams Tribute :)

Brett Ratner og Bryan Singer har som bekendt byttet film (X-Men 3 for Superman Returns), men jeg kan ikke lade være at ærgre mig lidt over, at de ikke beholdt deres oprindelige film. X-Men 3 kunne godt have brugt lidt mere historie og lidt mindre action, hvorimod Superman ville have været godt tjent med en lidt kortere historie med mere action. Selv om det er en fantastisk flot film (på nær enkelte kiksede cgi-sekvenser og en lidt latterlig Lex Luthor), giver jeg den

7/10
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#68 filmz-Narniabæver 18 år siden

Quigley:

En af mine venner var på besøg i weekenden, og han havde sin egen Pomeran hvalp med, inklusiv disse to nævnte DVD'er.

Komedie/drama om en mand, der ender i himlen, og kommer tilbage som en hvid Pomeran.

En charmerende, sjov og rørende film for hele familien.

9 / 10

Snow Dogs:

En sort mand fra en storby i Florida tager til Alaska, hvor han prøver det bedste på at køre slædeløb, men det er ikke uden problemer!

Sjov og sød Disney komedie (Næsten) uden talende hunde.

8 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#69 chronaden 18 år siden

han havde en hvalp med inklusiv 2 dvd's :D?

"næsten uden talende hunde! :D

god i love your reviews narniabæver ^^
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#70 filmz-Narniabæver 18 år siden

Hvalpen flippede helt ud, da vi så Snow Dogs og Quigley!
LOL!
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: