#110 Pitch Black er også på min guilty pleasures-liste. Jeg synes, Vin Diesel er übercool i rollen som Riddick. Den ville nok stå til 7/10 i min bog, da jeg faktisk synes, den holder ret godt og tåler gensyn.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ja ok set i gensynets skær vil jeg også godt hæve karakteren til 6/10 eller måske endda 7... men synes nu stadig der er langt op til en desideret god film. :-)
Shopgirl Instr.: Anand Tucker Medv.: Claire Danes, Steve Martin og Jason Schwartzman. En okay lille film, hvor især Danes gør det godt. Den bliver dog aldrig rigtig vedkommende, følelserne er holdt ud i strækt arm. 3/6
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#111 elwood 18 år siden
Johns: Battlefield doctors decide who lives and dies. It's called 'triage'.
Riddick: They kept calling it 'murder' when I did it.
Har endnu ikke fået set The Chronicles of Riddick dog.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#112 filmz-Kadann 18 år siden
For mit vedkommende går den ikke engang ind under guilty pleasure, da jeg synes at det er en fin lille sci-fi perle. :)
#111 -
Hvis du vil se den på et tidspunkt, så nap Director's Cut, der er en del mere kød på historien og glæd dig til noget rigtigt lækkert artdesign. :)
#113 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#114 filmz-Narniabæver 18 år siden
Disney's nyeste CGI tegnefilm der har premiere i biografen næste måned.
Løveungen Ryan bliver væk fra Samson, og løveungen ender i et fjernt land sydpå med et fragtskib.
En sjov, nuttet og rørende film, hvor en koala stjæler hver en scene han er med i.
9 / 10
#115 McPeter 18 år siden
"You have a little caffine in the morning I have a little morphine. So what?" ;-)
#116 filmz-yoshimura 18 år siden
#117 McPeter 18 år siden
#118 chuck 18 år siden
Instr.: Anand Tucker
Medv.: Claire Danes, Steve Martin og Jason Schwartzman.
En okay lille film, hvor især Danes gør det godt. Den bliver dog aldrig rigtig vedkommende, følelserne er holdt ud i strækt arm. 3/6
#119 chronaden 18 år siden
#120 evermind 18 år siden