#9 Tak skal du have. Ja det var godt nok en overraskelse af dimensioner og en nydelse fra A til Z. Håber virkelig folk vil give den en chance mere, for den er det hele værd.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Bruce: Dejlig anmeldelse og nej hvor det dog kribler i fingrene efter at modtage den med posten om et par uger (CDWOW har jo sendt mail om at de er løbet tør og først vil sende den her om et par dage så vidt jeg husker). At du sammenligner den med LOTR filmene og endda lader den toppe den præstation hæver mine forventninger en hel del - på den gode måde tror jeg... For jeg er stadig skeptisk, selvom en del af de punkter jeg er skektisk overfor netop er nogle af de ting du nu roser (Bloom, usammenhængende historie og karakterer, etc). Må indrømme at jeg aldrig ville have købt KoH efter jeg så den i dens originale udgave, men denne udgave virker til at være kælet så meget for at det rent faktisk formår at redde den...
Tv2 Charlie, well udover NYPD så er der ikke så meget der er værd på den kanal, men igår kom jeg hjem sent og zappede lige over på den, fordi hvem ved måske var der en god film...
Det var så ikke film der var, men imod Bruce Springsteen koncert, kan ikke lige huske hvilken det var den var vidst pæn gammel. Men i hvertfald jeg zappede ikke væk før de sidste rulletekster fløj over skærmen fra koncerten af.
Manner det var sku en koncert.
Så TV2 charlie kan faktisk godt sende gode ting, i få tilfælde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 filmz-Bruce 18 år siden
#12 Yoda 18 år siden
Suveræn og velskrevet anmeldelse. Jeg glæder nu endnu mere til at se filmen.
#13 filmz-Kadann 18 år siden
Cool, jeg er glad for at jeg har undgået den almindelige udgave. :)
#14 bobber 18 år siden
Super anmeldelse. Nu skal jeg se filmen!
#15 filmz-Bruce 18 år siden
#16 dyg 18 år siden
#17 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#18 McPeter 18 år siden
Kan næsten ikke vente... :-)
#19 elwood 18 år siden
Det var så ikke film der var, men imod Bruce Springsteen koncert, kan ikke lige huske hvilken det var den var vidst pæn gammel. Men i hvertfald jeg zappede ikke væk før de sidste rulletekster fløj over skærmen fra koncerten af.
Manner det var sku en koncert.
Så TV2 charlie kan faktisk godt sende gode ting, i få tilfælde 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 filmz-Bruce 18 år siden
Derefter en time af Springsteens mest legendariske koncert nogensinde. Hammersmith Odeon 1975. Som du kan læse mere om her