Jeg er en stor fan af Spike Jonzes værker, om det så er hans spillefilm, musikvideoer eller reklamer. Derfor ser jeg selvfølgelig rigtig meget frem til hans kommende film 'Where the Wild Things Are' som gerne skulle få premiere herhjemme om få dage.
Men i Troldspejlet, fortalte hr. Jakob at filmen kun vil blive udgivet i én dansk biograf. Er der nogen der ved hvilken biograf der er tale om?
# 1 Hvis du er fan af Spike Jonze, kan jeg anbefale, at du holder øje med de kommende konkurrencer på Filmz.
Som de eneste i Danmark har vi mulighed for at udlodde denne eksklusive præmie: Pitchbog signeret af Spike Jonze og kun udgivet i 50 eksemplarer verden over! Desuden taske samt t-shirt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 Xerxeskosaurus 15 år siden
Men i Troldspejlet, fortalte hr. Jakob at filmen kun vil blive udgivet i én dansk biograf. Er der nogen der ved hvilken biograf der er tale om?
Tak.
#2 MouseMickey 15 år siden
#3 chandler75 15 år siden
Som de eneste i Danmark har vi mulighed for at udlodde denne eksklusive præmie:
Pitchbog signeret af Spike Jonze og kun udgivet i 50 eksemplarer verden over! Desuden taske samt t-shirt.
#4 frahm-2 15 år siden