Tog også for sjovt den test der viser hvilken D&D karakter man er. Fik så lige følgende: True neutral Elf Fighter Ranger og min deity er Silvanus
Silvanus is the True Neutral god of nature. He is also known as the Patron of Druids. His followers believe in the perfect balance of nature, and believe that nature's bounty is preferable to any other 'civilizing' method. They wear leather or metallic scale mail, constructed of leaf-shaped scales. Silvanus's symbol is an oak leaf.
Hmmm... I D&D testen blev jeg så: Chaotic Evil Human Fighter Mage Follower Of Talos
Talos is the Chaotic Evil god of storms, forest fires, earthquakes, tornadoes, and destruction in general. He is also known as the Destroyer. His followers fear him more than worship him, and they revel in the destructive fury of nature - while praying to be spared from its wrath. Talos's symbol is three lightning bolts, of different colors, coming from a central point.
#51 nakalay 21 år siden
#52 Scherlund 21 år siden
Tog også for sjovt den test der viser hvilken D&D karakter man er. Fik så lige følgende: True neutral Elf Fighter Ranger og min deity er Silvanus
#53 inflector 21 år siden
#54 filmz-lone wolf 21 år siden
#55 Dørk 21 år siden
Kosh fra Babylon 5
Understanding is a three edged sword. Your side, their side, and the truth.
Og min onde side var Darth Maul
#56 filmz-dr. hoax 21 år siden
Follower Of Talos
#57 trekster 21 år siden