Gravatar

#1 Herrguth 20 år siden

Er der nogen der har set "White Noise"?

Jeg var inde og se den igår til forpremiere i Biocity i Odense.
Jeg tror det er den uhyggeligste film jeg har set. Nu hjalp det så heller ikke at der var en mand der holdt foredrag om fænomenet inden filmen gik igang. Og så havde hende jeg så den med og så mig selv gearet hinanden op. Så den var PÆÆÆÆNT uhyggelig!
Har aldrig oplevet noget lignende. Fik mit første chok allerede inden filmens titel var gået på, og chokkene fortsatte lige til det sidste. Jeg sad og spændte i hele kroppen under hele filmen, så jeg var helt udmattet da den var slut.
Jeg kunne overhovedet ikke tage stilling til handling eller skuespil...
Gravatar

#2 Patriarch 20 år siden

hehe... ok. Jeg synes ikke den var særligt fed, og egentlig heller ikke specielt scary. Og det siger jeg ikke bare for at lyde smart da film som the Ring, Ju-On, og selv Boogeyman (mega dårlig) gav mig store jumps. Men White noise havde da også nogle gode momenter.

Synes ideen og phenomenet er spændende, men brød mig ikke om filmen. Omend det var dejligt at se Michael Keaton igen
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 jessup 20 år siden

Hvis man gåt ind på IMDB har den fået nogle af de dårligste anmeldelser i mands minde(Catwoman dimensioner) men hovedsagen er at det også er nogle af de mest underholdende - så kig forbi.
This is just until June
Gravatar

#4 davenport 20 år siden

Hvad handler den om?
Er det det støj man kan optage, men ikke høre? (Har hørt om fænomenet)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 filmz-west 20 år siden

Yep .. Døde mennesker der taler gennem elektronisk udstyr og den slags hokus pokus.
Gravatar

#6 filmz-thomas _h 20 år siden

det er sjovt.. M! (det seriøse filmblad - det kender i vel? ;)) har i denne måned svinet White Noise til, men givet den 5/6... hmmm hehe..

Nåh men tror da det er en film man skal se - kunne godt forestille mig at den kunne skræmme mig
Gravatar

#7 davenport 20 år siden

Iøvrigt en meget lækker forside på det nye M!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 filmz-thomas _h 20 år siden

davenport>

Ja hun er godt nok sød, men små psykotisk, efter hvad jeg har hørt fra en tidligere klassekamerat ;)
Gravatar

#9 Patriarch 20 år siden

Hvem er på forsiden?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 Bohemian 20 år siden

ja hvem..? sig det nu!!
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: