Jeg er på jagt efter det bedste (billede, lyd og design) Widescreen TV.. Har set lidt på Sony, Philips, Panasonic og Loewe.. Men det er lidt af en jungle...
Nogen der er seje til sådan noget?
--------------------------------------- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Har selv et Sony wega 32" og det er virkelig et godt fjernsyn. Billedet er virkelig flot og fjernsynet har også en god lyd. Klart en af mine bedste ejendele. Kender ikke så meget til de andre mærker, men jeg har ikke hørt så meget godt om Philips, men det kan godt være at det bare er en skrøne.
Jeg er indehaver af et Sony 32FQ68 som #3 skriver så er det en af de bedste ejendele :)
Jeg overvejede Phillips i sin tid da jeg skulle købe, men snakkede med en af mine venner der er reperatør i en Expert, han nævnte lige at cirka 30% af de nye Phillips de sælger kommer tilbage til reperation inden for kort tid.
#1 filmz-XENTiNEL 21 år siden
Nogen der er seje til sådan noget?
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#2 Patriarch 21 år siden
#3 inflector 21 år siden
#4 Patriarch 21 år siden
#5 cyberzed 21 år siden
Jeg overvejede Phillips i sin tid da jeg skulle købe, men snakkede med en af mine venner der er reperatør i en Expert, han nævnte lige at cirka 30% af de nye Phillips de sælger kommer tilbage til reperation inden for kort tid.
#6 Thorsby 21 år siden
#7 filmz-XENTiNEL 21 år siden
#8 Thorsby 21 år siden
#9 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#10 filmz-XENTiNEL 21 år siden
max 10k i tyskland