Er der nogen filmz'ere der har fået loddet en chip i deres Wii - og vil man kunne spille f.eks japanske/amerikanske import spil på den? Eller der er måske slet ikke noget med regionskoder eller lign?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Vedr. chip, så er der lige lidt galde samt et godt råd:
Jeg fik en wii ved julen '06 og fik kort efter smidt en chip i (så snart de var på markedet). Jeg endte med en cyclowiz, som blev loddet i af en kammerat. På daværende tidspunkt leverede de ikke nogen switch-ting med, som de ellers anbefalede at man smed i så man senere kunne opdatere (opdateringen gik ud på at når man slog switchen til/fra gik den i developer-mode). Da jeg ikke havde sådan en switch installerede jeg den bare godtroende. Nu kan jeg ikke spille nyere spil, da de arbejder "udenom" chippen og før jeg får skilt skidtet ad igen kan jeg heller ikke smide en opdateringsswitch i. Jeg kan ikke selv finde ud af det, og jeg bor langt fra min kammerat.
Hvad angår regionskoder/import så kan du -vistnok- godt med nogle af de forskellige chips på markedet, men tjek om de har en opdateringsfunktion, for efter lidt tid begynder de at opdatere regionskoden formegentlig.
Det skal lige siges at min Wii altså ikke er defekt eller noget - jeg kan bare ikke spille nyere spil med chippen længere.
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#1 filmz-vassago 17 år siden
#2 filmz-canner 17 år siden
Vedr. chip, så er der lige lidt galde samt et godt råd:
Jeg fik en wii ved julen '06 og fik kort efter smidt en chip i (så snart de var på markedet). Jeg endte med en cyclowiz, som blev loddet i af en kammerat. På daværende tidspunkt leverede de ikke nogen switch-ting med, som de ellers anbefalede at man smed i så man senere kunne opdatere (opdateringen gik ud på at når man slog switchen til/fra gik den i developer-mode). Da jeg ikke havde sådan en switch installerede jeg den bare godtroende.
Nu kan jeg ikke spille nyere spil, da de arbejder "udenom" chippen og før jeg får skilt skidtet ad igen kan jeg heller ikke smide en opdateringsswitch i. Jeg kan ikke selv finde ud af det, og jeg bor langt fra min kammerat.
Hvad angår regionskoder/import så kan du -vistnok- godt med nogle af de forskellige chips på markedet, men tjek om de har en opdateringsfunktion, for efter lidt tid begynder de at opdatere regionskoden formegentlig.
Det skal lige siges at min Wii altså ikke er defekt eller noget - jeg kan bare ikke spille nyere spil med chippen længere.
#3 Spanner 17 år siden
http://www.mm-konsol.dk/
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 davenport 17 år siden
(I så fald, godt at det er en admin der søger svar ;D)
#5 Spanner 17 år siden
Garantien bortfalder dog
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem