Er der nogen der ved noget om den nye DVD-udgivelse af Wild at Heart? Wide eller Full, special features, osv?
Jeg har været på jagt efter den i lang tid, men den har tilsyneladende været fuldstændig ude af handlen de sidste par år; indtil jeg fandt den for nylig på amazon.co.uk, hvor der stod at den nye version ville udkomme den 7 juli! ....og det er jo helt vildt fedt, men det er bare ikke til at se ud fra amazon's beskrivelse, hvad DVD'en består af!
Jeg er ikke sikker på at de er blevet offentliggjort. Amazon plejer at være meget gode til at komme med specs så hurtig de ved noget. På cd-wow.com er der dog flg. info om udgivelsen:
Audio: English - Dolby Digital 5.1, French - Dolby Digital 5.1, German - Dolby Digital 5.1
Aspect Ratio: 2.35 (Widescreen)
Interactive Features: Interactive Menus, Scene Selection, Special Features To Be Confirmed
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
det lyder perfekt - spændende hvad der kommer af special features... det kribler helt i fingrene, bare ved tanken om at få fingre i en widescreen-udgave på DVD, så der skal sgu ikke så meget til i extra features for at retfærdiggøre sådan et køb....
#1 22 år siden
Jeg har været på jagt efter den i lang tid, men den har tilsyneladende været fuldstændig ude af handlen de sidste par år; indtil jeg fandt den for nylig på amazon.co.uk, hvor der stod at den nye version ville udkomme den 7 juli! ....og det er jo helt vildt fedt, men det er bare ikke til at se ud fra amazon's beskrivelse, hvad DVD'en består af!
David Lynch er kongen - over and out!!!
#2 22 år siden
#3 chandler75 22 år siden
Audio: English - Dolby Digital 5.1, French - Dolby Digital 5.1, German - Dolby Digital 5.1
Aspect Ratio: 2.35 (Widescreen)
Interactive Features: Interactive Menus, Scene Selection, Special Features To Be Confirmed
#4 22 år siden