Gravatar

#1 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Jeg fandt ud af dette igår, under internet TV på programmet winamp kan man nu sidde og se nogle af de helt nye film fra korea, japan og kina.

I går aftes så jeg peppermint candy, bushinsaba og my whife is a gangster 2.

Lige nu sende den ene Arahan (der er 3 i det hele), synes bare i skulle vide det, og at i skulle tjekke det ud.

OV fik jeg sagt at det var rigtig god kval?

Tjek www.aznv.net

#2 DarkLight 21 år siden

Hvilke forbindelse sidder du på?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Jeg sidder på en 2MB opkobling, men der er også en lowband.

#4 dyg 21 år siden

Ja, det ser ret godt ud. Men det kan vel ikke passe, at det er helt lovligt..?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 Corgan 21 år siden

Hvordan fungere det? Jeg kan ikke rigtig få noget igang.
Gravatar

#6 dyg 21 år siden

#5 - Dette har du sikkert selv prøvet. Lavede den til en der ikke har styr på computere.

Jeg havde selv problem med at jeg ikke kunne refreshe pga min firewall, men da jeg slog den fra virkede det fint.
Gravatar

#7 Corgan 21 år siden

#6:

Jeps, det har jeg prøvet. Men jeg kan stadig ikke komme ind på den. Kan det være fordi serveren er fuld? Kan du komme ind på den nu?
Gravatar

#8 dyg 21 år siden

Det kan meget vel være fordi serveren er fuld. Prøv at tage en kig ger på titlen i winamp når du prøver, der står der hvis serveren er fuld.
Gravatar

#9 Scherlund 21 år siden

#6 Det er fandme den bedste guide jeg endnu har set :) At skrive til en der ikke kan finde ud af winamp, at de bare lige skal åbne nogle porte i deres firewall. Det giver nu gode point i min humor bog.
Gravatar

#10 dyg 21 år siden

Som sagt på irc:

hehe ja.. men nu snakker jeg med ham over msn også, så der kunne jeg guide ham igennem det med at åbne porte, hvis det andet ikke virkede.

Skriv ny kommentar: