Gravatar

#11 Captain Vallo 21 år siden

Ja, jeg finder også Bloodlust som værende den bedste...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#12 Scherlund 21 år siden

Blood er en dejlig lille ting. Hvis man er mere interesseret i Saya kunne man jo læse selve mangaen. Her får man lidt mere at vide om hendes baggrund og hvorfor hun er som hun er.

Jin-roh var jeg nød til at købe efter jeg så den første gang. Tror jeg har noget med film/serier der viser hvor langt ud mennesket kan komme. Rightstuf.com har foresten R1 Special Edition til 34,95 med fragt. Den indeholder en ekstra disk med ekstras og OST. Altsammen i en digi-pack med at gennemsigtigt plast sleeve. En af favoritterne i min lille samling.

Vampire Hunter D fangede slet ikke min interesse. Bloodlust er en smukt animerert, man også den synes jeg halter lidt på historie siden.

edit
Lige et link til Jin-roh special Edition:
http://www.rightstuf.com/cgi-bin/catalogmgr/browse...
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

"Vampire Hunter D, Bloodlust" er den jeg har bestilt.

Den der Jin-Roh SE ser spændende ud, også fordi musikken er noget af det, som gør den spændende, så må nok jeg lige stoppe min ordre hos Axel :)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#14 Scherlund 21 år siden

Hvor mon det $-tegn forsvand hen i #12? Men det er som sagt ca. 35 USD den koster.

Hvis du bestiller fra rightstuf.com kan du lige så godt finde den gamle scanner frem og en el regning eller lign. De kræver nemlig et billede af en "utility bill", front af credit kort samt bagsiden. Dette er dog kun første gang de gør det.
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Hvad med moms og andet snavs ???

Gravatar

#16 Scherlund 21 år siden

Jeg har kun bestilt fra dem 2 gange og begge gange blev de sendt i en kæmpe æske (de sendte deres katalog med begge gange). Jeg kunne ikke finde nogen afsender adresse eller poststempel på pakken. Der var en faktura med som lød på 2*dvd til samlet $10. Jeg skrev følgende mail til dem:

Hi Rightsuf.com,

I'm writing to you because i was wondering where you dispatch your
orders to Europe from. The reason I'm asking is I just received my
first order today and it was shipped with Deutsche post and not USPS
as I would expect from a US based shop. Furthermore enclosed in the
package was an invoice for 2 DVDs priced at $5 each. Is this a service
you provide to us unfortunate Danish residents with our $12 customs
limit?

Kind Regards
Ulrik Scherlund

jeg fik følgende svar:

Hello Ulrik,

We are based here in the U.S. and we have just recently changed our ship
method for international orders to Fed Ex Mail International. You are
right we use to use the Deutsch Post but now it has changed methods.
But we have not changed the price of the shipping and handeling.

Have you checked out our weekly specials? Hurry before its too late.
Log on to www.rightstuf.com to find out more about all the awesome
savings.

If you have any questions or comments please feel free to contact us
Monday thru Friday, 8 a.m. to 5 p.m. CST.

Thank you for choosing The RightStuf and have a nice day.

TRSI Customer Service Representative,

Jackie K.

Altså vil de ikke rigtigt svare på det med fakturaen.

Nu er jeg nok ikke verdens bedste målestok for om noget slipper for told/moms, da jeg kun en gang er blevet pålagt den slags dummebøder. Det var fra dvdpacific og forsendelsen indeholdte Witch Hunter Robin Vol. 1 Limited med box. Altså en pakke der var ca. 7 alm. amray cases + padding tyk, ikke ligefrem noget almindeligt brev. Men prøv at skrive til dem om de stadig sender via Deutsche post.
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Det vil jeg prøve for det ser ud til at være en god side/godt sted at handle Anime fra. Ellers må jeg hellere få dem til at sende dem til min familie i Amerika.

Jeg har selv prøvet at få noget sat fast hos tolden. Det var en sending med 25 CD'er fra Amerika til min kone, så det blev lidt af en regning :-/

Gravatar

#18 Scherlund 21 år siden

Lyder ikke rart. Hvordan blev de sendt? Jeg er nemlig selv ved at få nogle af mine mors venner i Texas, til at lege fjern lager for mig. Gider ikke have dem til at sende tingene til mig hvis der er risiko for told. Jeg kan godt vente til sommer med at få mine ting så.
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

De var pakket som almindeligt brev med en toldseddel på forsiden som beskrev indhold og værdi :-/

Jeg tror nok jeg ville kontakte Told & Skat for at være på den sikre side, hvis jeg skulle have sendt noget i dag, som jeg ikke kunne have med hjem selv når jeg besøger dem eller dem mig.

Skriv ny kommentar: