Nu sidder jeg på arbejde og kan ikke lige huske hvilke afsnit der handler om hvad, men den første halvdel af serien kan ses for sig selv. Herefter er det faktisk en lang historie, som ikke er særlig forståelig hvis man ikke har fået det hele med.
Jeg var hooked efter de første 5 afsnit og har købt dem alle.
Hvis du køber Complete edition må du meget gerne poste nogle billeder af pakken. Den ser alt for fed ud. jeg er dog bange for at det kun er en kedelig aplha-pack. Du må også meget gerne smide nogle billeder af de tre pins der er med. :) så skal jeg nok smide nogle billeder af mit shot-glas, OST, T-Shirt og Cells :)
#1 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Skriv gerne lidt om hvilke afsnit, som er værd at at købe og hvorfor.
På forhånd tak !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#2 Scherlund 21 år siden
Nu sidder jeg på arbejde og kan ikke lige huske hvilke afsnit der handler om hvad, men den første halvdel af serien kan ses for sig selv. Herefter er det faktisk en lang historie, som ikke er særlig forståelig hvis man ikke har fået det hele med.
Jeg var hooked efter de første 5 afsnit og har købt dem alle.
#3 Scherlund 21 år siden
dvdboxoffice har dog complete collection til ca. 650kr. og skulle eftersigende sende gennem Belgien. http://www.dvdboxoffice.com/description.asp?pid=90...
#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#5 Scherlund 21 år siden
#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg har lige siddet og kigget på dens hjemmeside og jeg er meget fristet til at købe den og andet anime og vente med ROTK EE til næste måned :)
#7 Scherlund 21 år siden
Men som jeg skrev først er jeg ikke sikker på at de sender gennem Belgien.
#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Måske skulle man så istedet bestille dem gennem Axel uden tilbehøret for at undgå Told og andet snavs ;)
#9 Captain Vallo 21 år siden
Med tak til Evermind for at have udviddet min snævre horisont mht. japanimation.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#10 El vez 21 år siden
Mht. Vampire Hunter D foretrækker jeg den nye fra 2000, "Vampire Hunter D, Bloodlust", den gamle er lidt for sær indimellem...