Den skal da helt sikkert ses. Ser ret morsom ud og virker som om den er rigtig fedt lavet. Når Brian Yuzna fra "Re-Animator" filmene så samtidig, er inde over "Worst Case Scenario", så er det jo lige så man hopper af glæde i stolen.
Griner trailer, de gamle klip er ret sjov mixet ind imellem filmen :D
Det blir vel desværre så kun på DVD, man får den film at se eller hva ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Takker :) Den lyder rigtig creepy. Kan godt li' hele setup også. Mht. at der er en del klicheer omkring personerne, som anmelderen skriver, ja så betyder det for mig ikke det helt store samlet set. Bare filmen lever op til oplægget og genres vigtigeste punkter, at skræmme og underholde, så er jeg glad.
Nu er det jo løningsdag på fredag så, jeg tror lige at "R-Point" kommer med i den nye bunke DVD'er, der skal bestilles hjem.
Selvom de fleste koreanske udgivelser er ret flotte, så er det stadig en ting der irritere mig grænseløst og det er at de aldrig gider og ligge engelske undertekster på ekstramaterialet. Det er ret ærgeligt, især hvis filmen er super godt lavet.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#1 filmz-Bruce 19 år siden
Promo teaser
#2 Bates 19 år siden
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 NightHawk 19 år siden
Griner trailer, de gamle klip er ret sjov mixet ind imellem filmen :D
Det blir vel desværre så kun på DVD, man får den film at se eller hva ? :)
#5 filmz-Bruce 19 år siden
#6 NightHawk 19 år siden
Det ku' måske være, hvis "Worst Case Scenario" fik chanchen i biograferne, at nazi zombie genren blev den nye trend ;)
Fandt lige en film i nogenlunde samme stil :
http://www.axelmusic.dk/productDetails/03941456005...
Hvis du har set den, er den så værd at købe ? :)
#7 filmz-Bruce 19 år siden
Men jeg kan anbefale R-Point
#8 NightHawk 19 år siden
Takker :) Den lyder rigtig creepy. Kan godt li' hele setup også. Mht. at der er en del klicheer omkring personerne, som anmelderen skriver, ja så betyder det for mig ikke det helt store samlet set. Bare filmen lever op til oplægget og genres vigtigeste punkter, at skræmme og underholde, så er jeg glad.
Nu er det jo løningsdag på fredag så, jeg tror lige at "R-Point" kommer med i den nye bunke DVD'er, der skal bestilles hjem.
Selvom de fleste koreanske udgivelser er ret flotte, så er det stadig en ting der irritere mig grænseløst og det er at de aldrig gider og ligge engelske undertekster på ekstramaterialet. Det er ret ærgeligt, især hvis filmen er super godt lavet.
#9 Skum 19 år siden