"Public Enemies" har godt nok fået en høj rating! http://www.imdb.com/title/tt1152836/ Se også denne trailer "Gotham Enemies"! LOL! Heath Ledger istedent for Johnny Depp! :D
"Painted Faces" har godt nok fået en rimelig lav rating! Skal jeg også lave et emne om denne, og de tusindvis af andre film som er at finde på IMDbs database?
Som lagoni skrev, så er det ofte tilfældet med nye film. Og bare fordi, at en film har fået høj rating på IMDb, så er det ikke ensbetydende med, at det er en god film.
Så jeg kan ikke se hvad det er, vi skal debattere?
Jeg opfatter ikke selv min opførelse, som værende idiotisk. Jeg kan ikke se nogen grund til at oprette en helt nyt tråd, når han bare kan kommentere det i én af allerede eksisterende "Public Enemies"-tråde.
#1 Ericmase 16 år siden
#2 lagoni 16 år siden
#3 Antlion 16 år siden
"Painted Faces" har godt nok fået en rimelig lav rating! Skal jeg også lave et emne om denne, og de tusindvis af andre film som er at finde på IMDbs database?
#4 Ericmase 16 år siden
#5 Antlion 16 år siden
Som lagoni skrev, så er det ofte tilfældet med nye film. Og bare fordi, at en film har fået høj rating på IMDb, så er det ikke ensbetydende med, at det er en god film.
Så jeg kan ikke se hvad det er, vi skal debattere?
#6 PredatorX 16 år siden
Her kan du jo så vælge at lade være at debatere istedet for at opføre dig som en idiot.
#7 Antlion 16 år siden
Jeg opfatter ikke selv min opførelse, som værende idiotisk. Jeg kan ikke se nogen grund til at oprette en helt nyt tråd, når han bare kan kommentere det i én af allerede eksisterende "Public Enemies"-tråde.
#8 mvejen 16 år siden
#9 filmz-Bruce 16 år siden
#10 cansi 16 år siden