Nu hvor Der Untergang går sin sejrsgang (!) over Danmark, er det lige på sin plads, at fortælle, at der iøjeblikket kører en temaserie på DR2.
Fokus er på 2. Verdenskrig, men set fra Tyskens øjne. Det har kørt nogle aftner allerede, og det er meget interessant, hvis man har interesse i WW2.
Meget af materialet er tysk produceret, hvilket gør det noget mere autentisk, end mange af de "normale" Discoveryprogrammer. (Ikke at der er noget galt med dem - bare spændende at se det fra tysk side.)
Jeg regner med at vi er mange der har WW2 interesse, så jeg ville lige give min viden videre, hvis det skulle have gået hen over hovedet på nogen.
Gutes vernügung (eller noget) ;)
- der Blitz ist an der Flagmatrol - Top Secret
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det startede igår ... faktisk meget interessant ikke mindst for folk som mig der synes det er et meget spændende emne.
Så noget af det ekstra materiale jeg har til min Saving Private Ryan 60th box, Russ Meyer var faktisk krigsfotograf (hvis man ikke vidste det, jeg gjorde ikke) meget underligt at se en mand som ham sidde og fortælle om krigfotografering.
#1 davenport 20 år siden
Fokus er på 2. Verdenskrig, men set fra Tyskens øjne. Det har kørt nogle aftner allerede, og det er meget interessant, hvis man har interesse i WW2.
Meget af materialet er tysk produceret, hvilket gør det noget mere autentisk, end mange af de "normale" Discoveryprogrammer. (Ikke at der er noget galt med dem - bare spændende at se det fra tysk side.)
Jeg regner med at vi er mange der har WW2 interesse, så jeg ville lige give min viden videre, hvis det skulle have gået hen over hovedet på nogen.
Gutes vernügung (eller noget) ;)
- der Blitz ist an der Flagmatrol - Top Secret
#2 cyberzed 20 år siden
Så noget af det ekstra materiale jeg har til min Saving Private Ryan 60th box, Russ Meyer var faktisk krigsfotograf (hvis man ikke vidste det, jeg gjorde ikke) meget underligt at se en mand som ham sidde og fortælle om krigfotografering.
#3 filmz-sanjo 20 år siden
#4 filmz-herskegut 20 år siden
Vil ikke til at finde en tv-oversigt nu :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#5 cyberzed 20 år siden
#6 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg kom i tanke om at jeg har denne her guide også, hvis nogen mangler en :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#7 davenport 20 år siden
#8 filmz-sanjo 20 år siden
#9 davenport 20 år siden
#10 filmz-sanjo 20 år siden
Var totalt bidt af WoW igår, før jeg vidste det så var klokken halv 12.