Sony har fået lukket munden på et hollandsk spilsite der påstod at Playstation 3 (40 GB udgaven) havde en fejl procent på intet mindre end 40 procent hvilket er mere end X-Box 360 der antages at have en fejl procent på cirka 30 procent.
Sig nu ikke at jeg nu også ejer en Playstation 3 der kan dø hvornår det skal være.
Nogen der har haft problemer med deres 40 GB version eller kender nogen der har?
Har Sony virkelig intet lært af Microsofts dyre fejl som har skadet deres rygte alvorligt i mange gamers øjne?
Hvad er det i det hele taget med konsoler nu om dage. Jeg har haft masser af konsoler genem tiderne uden problemer så hvorfor begynder de lige pluselig at spytte disse ustabile lortemaskiner på markedet? Jeg ved godt at rygtet er blevet afvist af Sony og jeg nægter at tro på en fejl procent på 40 procent men aligevel er der jo ofte lidt sandhed i den slags løgnagtigheder.
Mente ellers kun at 80 gb modelen ikke havde nået europa men jeg er først begyndt at følge nogenlunde med i det det for nogle måneder siden så det passer sikkert.
#1 filmz-Liou 17 år siden
http://www.playstadium.dk/2007/11/08/sony-afviser-...
Selvom rygtet er falsk faldt jeg over en debat på Boomtown der kunne tyde på at der trods alt er et eller andet galt med 40 gb versionen.
http://ps2.boomtown.net/da_dk/forum/viewtopic.php?...
Sig nu ikke at jeg nu også ejer en Playstation 3 der kan dø hvornår det skal være.
Nogen der har haft problemer med deres 40 GB version eller kender nogen der har?
Har Sony virkelig intet lært af Microsofts dyre fejl som har skadet deres rygte alvorligt i mange gamers øjne?
Hvad er det i det hele taget med konsoler nu om dage. Jeg har haft masser af konsoler genem tiderne uden problemer så hvorfor begynder de lige pluselig at spytte disse ustabile lortemaskiner på markedet? Jeg ved godt at rygtet er blevet afvist af Sony og jeg nægter at tro på en fejl procent på 40 procent men aligevel er der jo ofte lidt sandhed i den slags løgnagtigheder.
#2 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Slettet Bruger [3024891411] 17 år siden
#4 filmz-Liou 17 år siden
tjah måske har jeg bare været heldig med min Playstation 2.
fejl er også uundgåelige med den mængde konsoler Microsoft, Sony og Nintendo sælger men aligevel.
det lød ret voldsomt hos boomtown, næsten som når du kikker på et XBox 360 forum...
håber squ ikke at jeg har været så dygtig at købe en konsol der ikke er en skid bedre end møg boxen.
men omvendt har jeg aldrig haft problemer med Sony før og jeg har ejet både Playstation og Playstation 2.
#5 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 tiany 17 år siden
#7 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-Liou 17 år siden
Shit du har været uheldig.så uheldig kender jeg trods alt ikke nogen der er. Er din Playstation 3 20, 40 eller 60 gb modelen?
En launche model uden problemer... du har været utrolig heldig men bare rolig problemerne skal nok komme.
#9 filmz-Kadann 17 år siden
Så vidt jeg ved, er 20GB udgaven aldrig blevet solgt i Danmark, bortset fra enkelte butikker der importerede den.
#10 filmz-Liou 17 år siden
Mente ellers kun at 80 gb modelen ikke havde nået europa men jeg er først begyndt at følge nogenlunde med i det det for nogle måneder siden så det passer sikkert.