Aloha, X-Files fans. Jeg sad og surfede efter nogle musikvideoer og klip til "Buffy" og fald så via nogle forskellige videoer over denne vaskeægte teaser trailer til den kommende X-Files film :
Det er ikke så meget man ser, men det lover alligevel godt og ud fra begejstringen i salen at dømme, kan folk næsten ikke vente længere på at se Mulder og Scully igen.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Har lige haft spænder-bukseren på og købt hele lortet af X-files og er lige pt. ved at pløje mig igennem det! har dog set en masse af det da det engang kørte på tv2 men ka dog se at der er mange afsnit jeg har missede.. Og jeg må sige jeg glæder mig virkelig til den næste film!! Den første var ijvertfal rimelig fed! Og selvom det bliver en "Monster-of-the-week" film tror jeg den bliver rigtig fed!!
Så den også for en uges tid siden. Eftersom jeg synes, Billy Connolly er en af branchens mest irriterende og enerverende skuespillere, har jeg desværre mine bange anelser, når nu han er så meget med i traileren :-)
Ja, jeg er næsten helt enig mht. Billy Connolly, men synes nu han gjorde det glimrende i Boondock Saints, så måske man kan håbe på en lille overraskelse her også. :)
Jeg læste længere nede i en af kommentarene på youtube noget med, at Lance Henriksen skulle gæsteoptræde som Frank Black. Ved du om det har det noget på sig, eller er det blot et useriøs rygte ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#4, jeg tror desværre blot, det er et rygte. Men det kunne være super! Jeg håber stadigvæk også, at Robert Patrick dukker uanmeldt op. Man kan jo aldrig vide ovenpå den ret stilfærdige måde, Mitch Pileggis deltagelse blev afsløret på. Og jeg mener at kunne huske, at Carter for nylig udtalte, at ikke alle "optrædener" var blevet afsløret endnu. Bliver spændende :-)
Ja det ku' være fedt, hvis der også ku' blive plads til John Doggett. Synes Robert Patrick er så mega cool i den rolle. Lyder da som om, at der er en del overraskelser tilbage med Carters udtalelse. Er spændt på hvem han vælger at bruge fra serien, ud over Mulder, Scully og Skinner. :)
#6, ja, jeg ville virkelig gerne se Doggett igen. Jeg satte virkelig også større pris på karakteren, da jeg genså de sidste par sæsoner. Jeg synes, det vil virke lidt mærkeligt, hvis hans og Skinners skæbner ikke lige berøres. Men generelt har jeg svært ved at se, hvordan filmen kan ignorere mytologien fuldstændig uden at foregå før seriens afslutning - og det ser skuespillerne alligevel en tand for gamle ud til at kunne magte :-)
#1 NightHawk 17 år siden
Det er ikke så meget man ser, men det lover alligevel godt og ud fra begejstringen i salen at dømme, kan folk næsten ikke vente længere på at se Mulder og Scully igen.
#2 filmz-Bartman 17 år siden
#3 The Insider 17 år siden
#4 NightHawk 17 år siden
Ja, jeg er næsten helt enig mht. Billy Connolly, men synes nu han gjorde det glimrende i Boondock Saints, så måske man kan håbe på en lille overraskelse her også. :)
Jeg læste længere nede i en af kommentarene på youtube noget med, at Lance Henriksen skulle gæsteoptræde som Frank Black. Ved du om det har det noget på sig, eller er det blot et useriøs rygte ?
#5 The Insider 17 år siden
#6 NightHawk 17 år siden
Ja det ku' være fedt, hvis der også ku' blive plads til John Doggett. Synes Robert Patrick er så mega cool i den rolle. Lyder da som om, at der er en del overraskelser tilbage med Carters udtalelse. Er spændt på hvem han vælger at bruge fra serien, ud over Mulder, Scully og Skinner. :)
#7 The Insider 17 år siden
#8 Tylerdurden 17 år siden
Så fedt at hører publikums reaktioner på Mulder og Scully.
Glæder mig helt vildt til at se filmen.