Gravatar

#1 RasmusFL 14 år siden

Begyndte at se denne forrygende serie for 3-4 måneder siden og er nu halvvejs igennem sæson 4. Min begejstring vokser nærmest løbende for hver sæson.

Savner dog nogle folk at diskutere denne lidt glemte Tv-serie med. Hvad er folks opfattelse af serien?
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

Jeg har længe ville se den serie, men været nervøs for om det er en serie der er noget for mig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Skeloboy 14 år siden

Har ikke fulgt med i den fast, men bestemt er en rigtig fed serie. Sidste sæson er også acceptabel, men jeg brækker mig over slutningen.

Men for dælen da, der er nogle episoder, jeg stadig husker. Især Tooms
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

Ja, den serie er god. Er igennem anden sæson. Køber tredje når jeg får råd. Det gode afsnit. Mega spændende serie.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 14 år siden

Fantastisk serie selvom de sidste par sæsoner ikke er så skide stærke igen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Kiksmann 14 år siden

En virkelig fantastisk serie, husker de 5 første sæsoner som de bedste.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#7 stoffer 14 år siden

Er stor fan, har faktisk hele serien på dvd. Men som Skeloboy tror jeg aldrig jeg har set så latterlig en afslutning. Til gengæld synes jeg faktisk at de klarede udskiftningen af hovedpersonerne ganske elegant og fandt et nyt par der næsten kunne leve op til Mulder og Scully.

Afsnit der virkelig har siddet fast er Home, Ice og Humbug, foruden de fleste mytologiafsnit.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#8 RasmusFL 14 år siden

#7 - 'Home' og 'Humbug' fandt jeg selv ret forglemmelige og overvurderede. Scenen i 'Home' hvor de tre brødre dræber politibetjenten er dog fantastisk veludført og nervepirrende.

'Ice' synes jeg til gengæld et forrygende afsnit og suspense-mæssigt nok højdepunktet i 1. sæson.

De bedste afsnit jeg har set er Pusher, Jose Chung's From Outer Space, Paper Hearts, Beyond the Sea og ikke mindst det afsindigt uhyggelige Irresistable fra sæson 2. Mytologien der vokser sig større og større for hver sæson er også en medrivende storyline. Den kæderygende mand er i særdeleshed en karakter, der forstår at skabe atmosfære omkring sig.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#9 Nicki52 14 år siden

RasmusFL (8) skrev:
'Ice' synes jeg til gengæld et forrygende afsnit og suspense-mæssigt nok højdepunktet i 1. sæson.

Især fordi Xander Berkeley og Felicity Huffman gæster det afsnit.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 Kruse 14 år siden

Det lyder som om at jeg skal have givet serien en ordentlig chance? Da jeg var mindre kan jeg huske at jeg så nogle af de lidt senere afsnit i serien, som jeg syntes jeg godt om. Jeg prøvede lidt halvhjertet at starte på serien da TV2 Zulu begyndte at vise serien forfra, og jeg fik set de første afsnit, men så røg jeg fra det igen, og havde derefter ikke den store lyst til at forsøge at se det igen.

Men jeg vil da give serien en chance engang, selvom at der dog kommer til at gå et stykke tid til at jeg får både råd og tid :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: