Er stor fan, har faktisk hele serien på dvd. Men som Skeloboy tror jeg aldrig jeg har set så latterlig en afslutning. Til gengæld synes jeg faktisk at de klarede udskiftningen af hovedpersonerne ganske elegant og fandt et nyt par der næsten kunne leve op til Mulder og Scully.
Afsnit der virkelig har siddet fast er Home, Ice og Humbug, foruden de fleste mytologiafsnit.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#7 - 'Home' og 'Humbug' fandt jeg selv ret forglemmelige og overvurderede. Scenen i 'Home' hvor de tre brødre dræber politibetjenten er dog fantastisk veludført og nervepirrende.
'Ice' synes jeg til gengæld et forrygende afsnit og suspense-mæssigt nok højdepunktet i 1. sæson.
De bedste afsnit jeg har set er Pusher, Jose Chung's From Outer Space, Paper Hearts, Beyond the Sea og ikke mindst det afsindigt uhyggelige Irresistable fra sæson 2. Mytologien der vokser sig større og større for hver sæson er også en medrivende storyline. Den kæderygende mand er i særdeleshed en karakter, der forstår at skabe atmosfære omkring sig.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Det lyder som om at jeg skal have givet serien en ordentlig chance? Da jeg var mindre kan jeg huske at jeg så nogle af de lidt senere afsnit i serien, som jeg syntes jeg godt om. Jeg prøvede lidt halvhjertet at starte på serien da TV2 Zulu begyndte at vise serien forfra, og jeg fik set de første afsnit, men så røg jeg fra det igen, og havde derefter ikke den store lyst til at forsøge at se det igen.
Men jeg vil da give serien en chance engang, selvom at der dog kommer til at gå et stykke tid til at jeg får både råd og tid :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 RasmusFL 14 år siden
Savner dog nogle folk at diskutere denne lidt glemte Tv-serie med. Hvad er folks opfattelse af serien?
#2 MOVIE1000 14 år siden
#3 Skeloboy 14 år siden
Men for dælen da, der er nogle episoder, jeg stadig husker. Især Tooms
#4 Nicki52 14 år siden
#5 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6 Kiksmann 14 år siden
#7 stoffer 14 år siden
Afsnit der virkelig har siddet fast er Home, Ice og Humbug, foruden de fleste mytologiafsnit.
#8 RasmusFL 14 år siden
'Ice' synes jeg til gengæld et forrygende afsnit og suspense-mæssigt nok højdepunktet i 1. sæson.
De bedste afsnit jeg har set er Pusher, Jose Chung's From Outer Space, Paper Hearts, Beyond the Sea og ikke mindst det afsindigt uhyggelige Irresistable fra sæson 2. Mytologien der vokser sig større og større for hver sæson er også en medrivende storyline. Den kæderygende mand er i særdeleshed en karakter, der forstår at skabe atmosfære omkring sig.
#9 Nicki52 14 år siden
Især fordi Xander Berkeley og Felicity Huffman gæster det afsnit.
#10 Kruse 14 år siden
Men jeg vil da give serien en chance engang, selvom at der dog kommer til at gå et stykke tid til at jeg får både råd og tid :)