Gravatar

#1 filmz-stian 19 år siden

Hey. Nu har jeg kigget rundt mange steder, vil så gerne have fat i alle sæsonerne af x-files. Er det rigtigt at de ikke findes med danske tekster?? Kun import?

Hvis, tror i så nogensinde de bliver udgivet her i DK med danske tekster?

Mvh
Stian
Gravatar

#2 The Insider 19 år siden

Tror desværre aldrig, de bliver udgivet med danske undertekster. En generelt tendens når det kommer til TV-serier på dvd.
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-stian 19 år siden

Øv Øv! Så må jeg jo bare lære at se film uden tekster :)
Gravatar

#4 filmz-sanjo 19 år siden

I samme topic, hvor kan hele boxsættet erhverves billigst?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#5 filmz-Orion 19 år siden

Også i samme topic: Hvilke(n) sæson(ner) mener I, er den mest spændende/uhyggeligste? Overvejer selv at investere i noget X-files, men vil have noget fra perioden, hvor serien "peakede" :)
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#6 The Insider 19 år siden

Sæson 4-5-6 er mine favoritter, men de første tre er også glimrende. Sæson 7 er den klart værste, mens sæson 8 og 9 vinder på gensyn (hvis man ikke lige medregner disse sæsoners horrible mythology-afsnit).

Tror desværre at boksen med alle 9 sæsoner er udgået. Men de kan købes billigt hver for sig. Mener jeg så dem til 12 pund stykket hos Amazon for nylig.
War. War never changes.
Gravatar

#8 The Insider 19 år siden

Det er den, jeg har. Solgte mine oprindelige 9 sæsoner for 900 kroner :-) Men den brasilianske boks er endnu mere imponerende.
War. War never changes.
Gravatar

#9 filmz-Orion 19 år siden

#6 Okay, nice. Har fået fingrene i de første 4 sæsoner på comp'en, men i lousy kvalitet og helt uden subs :/
Men der er da mange tributes til kendte film, eller er det bare mig? Jeg kan sværge på, at i sæson 1 har forfatterne fx set for meget "The Thing" og "Predator" :D
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#10 Bates 19 år siden

Har alle sæsoner. Der er engelske undertekster på.

Synes helt sikkert at x-files er værd at købe. :)

Skriv ny kommentar: