Gravatar

#1 Martindan 21 år siden

Hvordan slutter X-Files.. nogle der kan forklare det for mig??
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 The Insider 21 år siden

Mulder bliver stillet for retten efter angiveligt at have slået en soldat ihjel, og vi får en masse klip fra gamle afsnit smidt i hovedet under retsagen. Med hjælp fra Doggett og co. slipper Mulder ud fra den militærbase, hvori han var fængslet. Doggett og Reyes vender tilbage til Washington og deres skæbne er uvist - X-Files sektionen er tilsyneladende blevet lukket permanent, og Skinner bliver muligvis fyret/dræbt af en 'human-impersonating alien'.
Mulder og Scully finder sig til rette i et hotelværelse og slapper tilsyneladende af - på trods af at hele landets efterretningstjeneste angiveligt er ude efter dem. De ved at rumvæsnerne vil invadere Jorden om en håndfuld år (Mulder har lært den præcise dato) og gøre menneskeracen til en slaverace, men alligevel tager de det stille og roligt og omfavner til sidst hinanden. Ahh...... :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 Martindan 21 år siden

hold kæft.....

det kan de bare ikke mene... hvad er der for en slutning... arghhhh....
Gravatar

#4 Martindan 21 år siden

men tak #2
Gravatar

#5 The Insider 21 år siden

Ja, aldeles forfærdeligt afsnit. Den enorme brug af genbrug fra tidligere afsnit og den mærkværdige serie-afslutning lægger klart op til en film, så jeg glæder mig til at se, om X-Files 2 bliver til noget :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 Martindan 21 år siden

Jep.. en X-Files 2 film ville være godt... bare for at få afsluttet det her bedre...

Synes det er lidt synd X-Files bevægede sig over i det der alien invasion tema... Kunne bedre li da temaet mere var "der er mere mellem himmel og jord" og ikke kun drejede sig om rumvæsnerne...

Synes den sidste sæson løb lidt af sporet med Scullys graviditet og guds søn og alt det der...

Men kunne nu godt li THe MAn With The Needle, ham lejemorderen, der moment vis dukker op i X-Files i de senere sæsoner og prøver at dræbe Mulder og Scully..

kunne godt li den måde han også dræbte et monster en gang..

Men ellers...

X-Files 2 har bare at afslutte det hele bedre...

Or else.....

Skriv ny kommentar: