Gravatar

#1 filmz-NeoDk 19 år siden

Til alle dem som ikke fik set scenen her
ADVARSEL SE DEN IKKE HVIS DU IKKE HAR SET 3EREN

Fandt den og tænkte den måtte jeg lige dele med gutterne på filmz

#2 19 år siden

Tak! Men nu er jeg ikke længere så ærgerlig over, at jeg ikke ventede. Der er nogle her på filmz der har hypet den scene liiiiidt rigeligt... :-)
Gravatar

#3 DarkLight 19 år siden

Man skal passe på ikke at forveksle hype med decideret omtale. Scenen var helt sikkert meget omtalt, da man jo på DK's bedste filmforum er meget opmærksom på, at formidle så meget information så muligt ud til den almene pøbel. Folk skal vide at der altså er en scene efter rulleteksterne. Om de så vil se den eller ej, det må de selv om.

Men jeg tager da gerne streaking tur sammen med Bruce, hvis du finder en post, der beskriver den scene som den mest fantastiske i filmen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 dyg 19 år siden

Den scene er den mest fantastiske i filmen!!!

(#3 - Ikke noget med at streake i Århus.)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

#5 19 år siden

4: Hæ.
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

#4, jeg skal nok sige til næste gang jeg er i staden. Så er det med bar røv og torpedo.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 filmz-Bartman 19 år siden

Den er vist blevet fjernet fra youtube
Gravatar

#8 filmz-Wacker 19 år siden

Der er flere, der har lagt klippet op, og så bliver det fjernet igen, når de finder klippet
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 jesperhp 19 år siden

Hvis nogen finder den igen, vil de så ikke lægge den ind igen? For har nemlig set filmen, men var så dum at gå ud af biffen inden rulleteksterne var forbi :(

Skriv ny kommentar: