Jeg har et problem med min Xbox 360. Købte fornyligt "The Godfather" (fantastisk spil) til X360. Men den er gået i stå lige siden. Mente så derfor det skulle byttes. Prøvede så bagefter spillet "Gun" for at se, om der skete det samme. Med "Gun" kunne jeg ikke komme ind i spillet før den gik i stå... :( Igen prøvede jeg et nyt spil, denne gang "Oblivion", som indtil videre (efter ca. 10 min.) kører fint. Spillene er IKKE ridsede eller beskidte. De er spridtnye og kort sagt ikke brugt. Jeg passer utrolig meget på mine spil så ridsede er de bestemt ikke. Hvad tror I, eksperter??? :(
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Nåe, ELGiganten... Så er du selv ude om det ;) Gi dem helvede, og bliv ved med at brokke dig. Få dem til at sætte den til i forretningen, så de kan se det selv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er allerede sagt/skrevet, men den skal helt klart retur til forhandleren. Du må bare troppe på dernede med hele lortet, og kræve en reparation. Med lidt helt bytter de den på stedet.
Det er sikkert din køler der er røget. Havde det samme problem med min. Butikken tager dog ikke din maskine og sender den videre. Microsoft har nemlig haft så mange problemer med kølerne, så du får et tlf nr. fra din forhandler. Så skal du selv kontakte microsoft, så sender de en kurér, fixer den, og afleverer den igen.
#1 filmz-Scarface 19 år siden
Jeg har et problem med min Xbox 360. Købte fornyligt "The Godfather" (fantastisk spil) til X360. Men den er gået i stå lige siden. Mente så derfor det skulle byttes. Prøvede så bagefter spillet "Gun" for at se, om der skete det samme. Med "Gun" kunne jeg ikke komme ind i spillet før den gik i stå... :(
Igen prøvede jeg et nyt spil, denne gang "Oblivion", som indtil videre (efter ca. 10 min.) kører fint. Spillene er IKKE ridsede eller beskidte. De er spridtnye og kort sagt ikke brugt. Jeg passer utrolig meget på mine spil så ridsede er de bestemt ikke. Hvad tror I, eksperter??? :(
#2 filmz-Kadann 19 år siden
#3 filmz-Scarface 19 år siden
BUMP!!!
#4 davenport 19 år siden
#5 filmz-Scarface 19 år siden
Elgiganten skylder mig en ny!!! :D
#6 davenport 19 år siden
Gi dem helvede, og bliv ved med at brokke dig. Få dem til at sætte den til i forretningen, så de kan se det selv.
#7 myggen 19 år siden
#8 martin_v 19 år siden
#9 filmz-Scarface 19 år siden