Mener det har været oppe, men kan ikke huske hvad der blev svaret. Muligt det også har ændret sig.
Var det ikke noget med at der blev undgået told fra denne side pga de sender fra et land i EU? Overvejer at købe en udgivelse derfra, men det bliver alt alt for dyrt, hvis tolden ryger oveni.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Jeg har købt noget hos dem en enkelt gang, og der røg hverken det ene eller det andet oven i. Jeg mener, det er fordi de nedskriver værdien på forsendelsen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-female cenobite 20 år siden
Var det ikke noget med at der blev undgået told fra denne side pga de sender fra et land i EU? Overvejer at købe en udgivelse derfra, men det bliver alt alt for dyrt, hvis tolden ryger oveni.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#2 filmz-yoshimura 20 år siden
#3 chronaden 20 år siden
#4 filmz-propagandapanda 20 år siden
#5 filmz-female cenobite 20 år siden
Tak for svar :)
#6 filmz-yoshimura 20 år siden
#7 filmz-female cenobite 20 år siden
Derfor jeg er en smule bange for tolden. Den er pebret nok i forvejen, heh
#8 filmz-WSTE_M 20 år siden
Jeg har bestilt fra yesasia flere gange nu, og der har aldrig været nogle problemer :)
descend on us all this day, and for evermore.
#9 filmz-female cenobite 20 år siden
Men er glad for at høre i ikke har haft nogen problemer :)
#10 kill the bills 20 år siden