Nu har jeg lige kigget inde på crew siden (nice billeder), og har fundet ud af hvad crew'ets yndlings film er. Nu kunne jeg jo godt tænke mig at vide hvad den generelle interesse er, så hvad er DIN yndlingsfilm?
My favorite movies (in no particular order): The Usual Suspects Memento Se7en Fight Club LA Confidential City Slickers (den med Billy Crystal) Gladiator Almost Famous LoTR: The Fellowship of The Ring
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Tjahh, det må nok blive Blade. Men The Matrix er nu også god, det sammen med Gladiator og Armageddon. Der er sgu mange! Men det er nok Blade. Eller er det Starship Troopers? Hmm...
Se7en Fight Club The Right Stuff Contact Le Grand Bleu LA Confidential Fellowship of the Ring Memento Donnie Darko American Beauty Being John Malcovich
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Jeg vil godt lige tilføje den til min liste under crew... den er sq for fed, det er jo nok den eneste action film der kan frembringe tårer i mine øjne... den er jo simpelthen så... smuk!! suk! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Af de film jeg har skrevet på crew listen holder jeg nok mest af Casablanca. Ikke fordi den nødvendigvis er den bedste, men fordi jeg første gang så den da jeg var ca. 15, og sidenhen har set den trofast mindst en gang om året. Nu ældere jeg bliver nu flere facetter i den forstår jeg.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
1. Saving Private Ryan 2. Saving Private Ryan 3. Saving Private Ryan 4. Saving Private Ryan 5. Saving Private Ryan 6. Saving Private Ryan 7. Saving Private Ryan 8. Saving Private Ryan 9. Saving Private Ryan 10.Mission: Impossible
#1 filmz-Daniel_Logan 24 år siden
My favorite movies (in no particular order):
The Usual Suspects
Memento
Se7en
Fight Club
LA Confidential
City Slickers (den med Billy Crystal)
Gladiator
Almost Famous
LoTR: The Fellowship of The Ring
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#2 filmz-vassago 24 år siden
#3 filmz-Human 24 år siden
#4 filmz-Caleb 24 år siden
Memento
Fight Club
Dogma
Snatch
The Big Blue
The Shawshank Redemption
Three Kings
Any Given Sunday
#5 Spanner 24 år siden
Fight Club
The Right Stuff
Contact
Le Grand Bleu
LA Confidential
Fellowship of the Ring
Memento
Donnie Darko
American Beauty
Being John Malcovich
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 azathoth 24 år siden
Jeg vil godt lige tilføje den til min liste under crew... den er sq for fed, det er jo nok den eneste action film der kan frembringe tårer i mine øjne... den er jo simpelthen så... smuk!! suk! ;)
#7 filmz-Martin NH 24 år siden
Fellowship Of The Ring
The Matrix
Gladiator
12 Monkeys
Starwars - Return Of The Jedi
+ en helt masse andre. Jeg er især vild med sci-fi og fantasy.
#8 Benway 24 år siden
#9 filmz-Yasw 24 år siden
#10 filmz-Vieri_5000 24 år siden
2. Saving Private Ryan
3. Saving Private Ryan
4. Saving Private Ryan
5. Saving Private Ryan
6. Saving Private Ryan
7. Saving Private Ryan
8. Saving Private Ryan
9. Saving Private Ryan
10.Mission: Impossible