Farverne ser ikke hel rigtig ud for mig, men som sagt det er ikke noget jeg står og skal bruge nu og her, så jeg tage rmig tiden til lige og finde det hel rigtige billede og farvegengivelse.
Selv dig må da ku se de farver er overdrevet 8-)
Når BD udgaven kommer må man ku lave noget ordentlig grab, måske.
Ved ikke hel hvo'en de egentlig laver filmplakater som er direkte scener fra en film.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
17 Spørgsmål er om 1080p i plakatstørrelse er nok? Du skal regne med at normalt fylder 1080p ca 2MB, men på en blu-ray fylder et billed omkring 100-140K pga. kompression og det er altså ikke meget skudt op i plakat størrelse.
Derfor er det en langt bedre ide at finde billeder, som fylder helst omkring 4MB, for at det bliver pænt i stor størrelse. Ellers kan
Hmm ja det er lige det med og finde billedet, og det undrer mig virkelig det ikke er lavet rodentlig, fordi den scene skriger på en stor plakat, men hvis ikke man kan få det stort nok, m¨å jeg "nøjedes" med en mindrer udgave med sort ramme og så placere billedet midt i evt. det kan også se ganske pænt ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Wangsgaard 14 år siden
Twin peaks
Dr. strangelov
Clockwork orange
Evigt solskin i et pletfrit sind
#12 elwood 14 år siden
Gene Kelly hængende fra Lygtepælen i Singin in the rain (i stor format) de semi små udgaver kan godt findes, men det bare ikke stort nok.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 TheEnd 14 år siden
#14 filmz-Myrepip 14 år siden
Du tager bare denne og så får du lavet din plakat her.
#15 elwood 14 år siden
Men jeg tror du tænker lidt i samme dur, som mig uden jeg hars et det første, jeg skal ha selve plakaten lavet ud af billedet fra filmen af.
#16 filmz-Myrepip 14 år siden
#17 elwood 14 år siden
Selv dig må da ku se de farver er overdrevet 8-)
Når BD udgaven kommer må man ku lave noget ordentlig grab, måske.
Ved ikke hel hvo'en de egentlig laver filmplakater som er direkte scener fra en film.
#18 filmz-Myrepip 14 år siden
Derfor er det en langt bedre ide at finde billeder, som fylder helst omkring 4MB, for at det bliver pænt i stor størrelse. Ellers kan
http://www.canvasrepublic.co.uk/canvas_prints-phot...
lave diverse fototeknikker for at udjævne problemerne.
#19 elwood 14 år siden
#20 Antlion 14 år siden
"Eyes Wide Shut"
"L'Inhumaine"
"Le Charme discret de la bourgeoisie"
"Le Silence de lar mer"
"The Peach Thief"