Sidder i skrivende stund med en ønskeliste til jul. Og, har netop fyret et ønske ned ved navn "filmplakater".
Her kommer i ind i billedet - mangler god inspiration til hvilke plakater som bare ville være fantastiske at plaske op på væggen. Det er selvf. oplagt at vælge sine yndlingsfilm ud - hvilket nedenstående liste bærer lidt præg af. MEN!! Jeg tænker mere i objektive æstetiske baner. God kunst, som nogen nok vil sige.
Indtil videre er jeg kommet på følgende:
- Twin Peaks - A Clockwork Orange - Godfather 1 - Star Wars 4 - The Good, The Bad & The Ugly - The Big Lebowsky - Apocalypse Now - The Nightmare Before Chistmas
Help a brother out - kom med Jeres bud på yndlings plakater... :-)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
#1 coolflash 14 år siden
Sidder i skrivende stund med en ønskeliste til jul. Og, har netop fyret et ønske ned ved navn "filmplakater".
Her kommer i ind i billedet - mangler god inspiration til hvilke plakater som bare ville være fantastiske at plaske op på væggen. Det er selvf. oplagt at vælge sine yndlingsfilm ud - hvilket nedenstående liste bærer lidt præg af. MEN!! Jeg tænker mere i objektive æstetiske baner. God kunst, som nogen nok vil sige.
Indtil videre er jeg kommet på følgende:
- Twin Peaks
- A Clockwork Orange
- Godfather 1
- Star Wars 4
- The Good, The Bad & The Ugly
- The Big Lebowsky
- Apocalypse Now
- The Nightmare Before Chistmas
Help a brother out - kom med Jeres bud på yndlings plakater... :-)
#2 MOVIE1000 14 år siden
#3 PredatorX 14 år siden
#4 Benway 14 år siden
La dolce vita
Vertigo
Anatomy of a Murder
Dr. Strangelove
Straw Dogs
Unforgiven
Gilda
#5 tiany 14 år siden
#6 PredatorX 14 år siden