Er der ikke løbet meget vand i åen, siden vi sidst snakkede om vores yndlingscitat? Der er kommet mange nye film, og der kunne jo være nogen, der havde fået nye..(Og nye brugere efterhånden)
Det er selvfølgelig optionalt om man ønsker at deltage.
Min lige i øjeblikket er ikke fra en film, men ret sjov: "Jeg har aldrig gået i seng med en grim kvinde, men jeg er tit vågnet op ved siden af een"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
det kan godt være det bare er mig der er mongol... men hvordan laver I de der signaturer???
Yndlingscitater: For tiden Jack O'Neills (Richard Dean Anderson - SG1 - jep Stargate er for tiden mit favorit show.) "For Cryin' Out loud" eller diverse Samuel Jackson replikker....kan ikk komme på en bestemt da der er mange at vælge imellem.
Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.
- og så har jeg ikke engang set filmen (Jeg ved det, for dårligt!!!!). #4 du kan gå ind i din profil i øverste venstre hjørne og trykke på "ret forum indstillinger". -
Harmonica: I saw three of these dusters a short time ago. They were waiting for a train. Inside the dusters there were three men. Cheyenne: So? Harmonica: Inside the men there were three bullets
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1 davenport 21 år siden
Der er kommet mange nye film, og der kunne jo være nogen, der havde fået nye..(Og nye brugere efterhånden)
Det er selvfølgelig optionalt om man ønsker at deltage.
Min lige i øjeblikket er ikke fra en film, men ret sjov: "Jeg har aldrig gået i seng med en grim kvinde, men jeg er tit vågnet op ved siden af een"
#2 ks 21 år siden
#3 aza 21 år siden
I like that boulder.
That is a nice boulder.
#4 Martindan 21 år siden
Yndlingscitater: For tiden Jack O'Neills (Richard Dean Anderson - SG1 - jep Stargate er for tiden mit favorit show.) "For Cryin' Out loud" eller diverse Samuel Jackson replikker....kan ikk komme på en bestemt da der er mange at vælge imellem.
#5 aza 21 år siden
I like that boulder.
That is a nice boulder.
#6 bobber 21 år siden
Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.
- og så har jeg ikke engang set filmen (Jeg ved det, for dårligt!!!!).
#4 du kan gå ind i din profil i øverste venstre hjørne og trykke på "ret forum indstillinger".
-
#7 HelmerJ 21 år siden
What the hell are we supposed to use, man? Harsh language?
men en anden go fra Aliens er jo altid Hudson
Yeah, but it's a dry heat!
#8 chronaden 21 år siden
#9 Spanner 21 år siden
Cheyenne: So?
Harmonica: Inside the men there were three bullets
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#10 evermind 21 år siden