Gravatar

#1 filmz-Munk 21 år siden

Da jeg til sommer skal trække studenterhuen over hovedet skal man til samme lejlighed klæde sig ud som noget vildt og tosset, så på det seneste har jeg kigget lidt efter et yoda outfit (hovedsageligt en maske)... nogen der kender en pålidelig sælger af dette??

Kunne være moster fedt at rende rundt som ingen ringere end universets største visdom!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 JannikAnd 21 år siden

Prøv eBay. Der fandt jeg bl.a. denne.
Gravatar

#3 filmz-Munk 21 år siden

har kigget en del på eBay, og har da også sendt spørgsmål til flere sælgere! men tak for et godt link, som jeg havde overset!

Dog tror jeg ikke betegnelsen "THE ROBE IS FOR A SMALL ADULT OR A LARGE CHILD" harmonere med mine 1,88 ;)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#4 filmz-sanjo 21 år siden

Find dig et 3CPO kostume, eller et som wookiee, hehe :)
"If there is no struggle, there is no progress"

#5 21 år siden

#1: Vær lige opmærksom på, at hvis du har haft kig på klassens sild hele året, og det er sidste chance for at få hede på langs, så øger et Yoda-kostume næppe chancerne. Blot en advarsel, så du kan prioriete.
Gravatar

#6 filmz-XENTiNEL 21 år siden

#5 Hehe you got a point!
---------------------------------------
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!

#7 21 år siden

#5: hede=hende, prioriete=prioritere
Gravatar

#8 filmz-Munk 21 år siden

Hvem tænder da ikke på en klog grøn skabning som Yoda?? Tsk tsk.. men så er det vel på en måde heldigt at der ikke findes sådanne sild i min klasse.. !?!
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: