Young guns er den bedste western film der er lavet til dato, efter min mening.. Perfekt skuespil af Emilio estevez, keifer, charlie sheen, christian slater.. ja selv vores alle sammens viggo mortensen er med :)) ... fed scenotografi og fedt instrueret
_______________________________________ How much does life weigh?
1: Once upon a time in the west 2: The Good, the bad and the ugly
Resten er jeg ikke sikker på, men de to kan der umuligt herske meget tvivl om. Se dem, og nyd dem - to af Leones klart fedeste film, lige efter OUATIA sæføli'
de to overstående har også et helt fantastisk soundtrack/tema som også giver en mængde ekstra til filmen. en ting som jeg ikke syntes Young Guns kan prale af (har godtnok kun set den anden).
Lad os nu bar' sige, at westerns er bedst, når de er lavet af en italiener og har en vred, grum amerikaner ved navn Clint Eastwood i en af rollerne.. ;)
Men ok, der er da lavet nogle nyere westerns som oss' er helt ok.. Tombstone og Unforgiven er bestemt god underholdning..
Dog vil jeg ikke sige at Young Guns er noget at råbe hurra for.
#1 p0lsefeeN 22 år siden
bang bang du død
omg jeg er træt :D
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#2 filmz-Daedalos 22 år siden
efter min mening.. Perfekt skuespil af Emilio estevez, keifer,
charlie sheen, christian slater.. ja selv vores alle sammens
viggo mortensen er med :)) ... fed scenotografi og fedt
instrueret
How much does life weigh?
#3 filmz-Daedalos 22 år siden
How much does life weigh?
#4 skittlez 22 år siden
#5 filmz-pvc 22 år siden
never
den gode den onde og den grusomme
hævn for dollars
nævefuld dollars
trinity
nobody
alle bedre efter min mening
#6 filmz-Retep 22 år siden
2: The Good, the bad and the ugly
Resten er jeg ikke sikker på, men de to kan der umuligt herske meget tvivl om. Se dem, og nyd dem - to af Leones klart fedeste film, lige efter OUATIA sæføli'
de to overstående har også et helt fantastisk soundtrack/tema som også giver en mængde ekstra til filmen. en ting som jeg ikke syntes Young Guns kan prale af (har godtnok kun set den anden).
#7 skittlez 22 år siden
#8 filmz-Kadann 22 år siden
Men ok, der er da lavet nogle nyere westerns som oss' er helt ok.. Tombstone og Unforgiven er bestemt god underholdning..
Dog vil jeg ikke sige at Young Guns er noget at råbe hurra for.
#9 filmz-Plimmer 22 år siden
#10 SpielbergFreak 22 år siden