Gravatar

#31 skittlez 22 år siden

#30 Enig.
Jeg har næsten gjort det til en tradition, lige at skulle ha' en LIIT i byen. Og så en absinth.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#32 inflector 22 år siden

New Castle Brown ale og den belgiske Leffe øl er begge fantastiske øl, men ellers bare en kold øl efter en hård dag er lækkert (så længe det ikke er vestfyn) :) Jeg elsker også et godt glas vin eller 3, en god fransk en! Ellers er en iskold white russian jo heller ikke at til at kimse af.
Snakker vi uden alkohol så er det vand, letmælk og en iskold ananas sodavand heller ikke det værste man kan hælde i kæften :D
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#33 dyg 22 år siden

#32 - Åh ja, vin. Det havde jeg da helt glemt på min liste [kigger undskyldende over på vin-reolen]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 El vez 22 år siden

Jeg har ikke haft meget held med at opstøve Bawls, det lader ikke til det er fast sortiment på vesterbros døgnere... :/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#35 dyg 22 år siden

Sådan går det for jer svenskere, du kan jo komme til Danmark, her har vi det overalt :P

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#36 El vez 22 år siden

waaaah!

..tid til at finde den gode Gintbergs ord frem igen..

"jamn kommer i ikke lige ind og får en kop kaff' ?"

"NEJ, jeg vil meget hellere fræse forbi Odense og kaste en kop skoldhed urin ind på taget af HC Andersens hus end at skulle stoppe på Fyn for at gå på toilettet"

Jaja du er sikkert fra nordtyskland, men det er nu alligevel et smukt quote :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#37 filmz-Mira 22 år siden

" der kommer en bil...der kommer en bil for helvede vi skal have en motorvej!!!".....

min fav gintberg *g*

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#38 filmz-Plimmer 22 år siden

"Fucking sjællandere" min favorit Slatko linie.. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#39 MikkelHJ 22 år siden

#38 Forbandede sjællændere... Ud af min kiosk!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#40 filmz-Plimmer 22 år siden

Ah ja, jeg lod mig nok rive lidt med der, men meningen er den samme. Ud med dem! :)
Famous last words: What duck?

Skriv ny kommentar: