New Castle Brown ale og den belgiske Leffe øl er begge fantastiske øl, men ellers bare en kold øl efter en hård dag er lækkert (så længe det ikke er vestfyn) :) Jeg elsker også et godt glas vin eller 3, en god fransk en! Ellers er en iskold white russian jo heller ikke at til at kimse af. Snakker vi uden alkohol så er det vand, letmælk og en iskold ananas sodavand heller ikke det værste man kan hælde i kæften :D
..tid til at finde den gode Gintbergs ord frem igen..
"jamn kommer i ikke lige ind og får en kop kaff' ?"
"NEJ, jeg vil meget hellere fræse forbi Odense og kaste en kop skoldhed urin ind på taget af HC Andersens hus end at skulle stoppe på Fyn for at gå på toilettet"
Jaja du er sikkert fra nordtyskland, men det er nu alligevel et smukt quote :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#31 skittlez 22 år siden
Jeg har næsten gjort det til en tradition, lige at skulle ha' en LIIT i byen. Og så en absinth.
#32 inflector 22 år siden
Snakker vi uden alkohol så er det vand, letmælk og en iskold ananas sodavand heller ikke det værste man kan hælde i kæften :D
#33 dyg 22 år siden
#34 El vez 22 år siden
#35 dyg 22 år siden
#36 El vez 22 år siden
..tid til at finde den gode Gintbergs ord frem igen..
"jamn kommer i ikke lige ind og får en kop kaff' ?"
"NEJ, jeg vil meget hellere fræse forbi Odense og kaste en kop skoldhed urin ind på taget af HC Andersens hus end at skulle stoppe på Fyn for at gå på toilettet"
Jaja du er sikkert fra nordtyskland, men det er nu alligevel et smukt quote :D
#37 filmz-Mira 22 år siden
" der kommer en bil...der kommer en bil for helvede vi skal have en motorvej!!!".....
min fav gintberg *g*
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#38 filmz-Plimmer 22 år siden
#39 MikkelHJ 22 år siden
#40 filmz-Plimmer 22 år siden