Gravatar

#21 MOVIE1000 16 år siden

Jeg havde sendt den ind tidligere i #1 men mange klagede over lyden så jeg slettede den og lavede lyden bedre så her er den igen bare med bedre lyd

plz fortæl hvad i synes om det
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#22 filmz-vivalafrance 16 år siden

Den er ret 80'er-agtig med de dissolves, og måske det ville være federe, hvis kildematerialet havde samme format, så de sorte bjælker ikke skifter hele tiden, eller slet ikke er der.
Gravatar

#23 MOVIE1000 16 år siden

#22 ja men det var meget svært at finde klippene (fandt dem inde på youtube) har haft et program der hed dvd shrink men det virkede ikke på den rigtige måde så derfor blev det sådan lidt sjusket men jeg har forsøgt at skjule dem ved når klippene skifter
Gravatar

#24 MOVIE1000 16 år siden

er ved at lave en top 50 over mine ynglings film score/themes men hvad skal jeg bruge billeder eller film klip og har i nogle forslag til hvilke score/themes der ka komme på min liste
Gravatar

#25 duuk74 16 år siden

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#26 MOVIE1000 16 år siden

en der kan synge bedre end Anne Linnet ????`
Gravatar

#27 MOVIE1000 16 år siden

Helt klart det bedste film theme remix synes jeg
Gravatar

#28 filmz-Polar Films 16 år siden

En lille kort film mig og min films makker lavede i sidste år til en kort film konkurance her på Færøerne, konkurance kom aldrig i tv'et men filmen blev vidst i biografen for nyligt i en filmfestival der var i den lokale

Den blev lavet på omkring 5 dage tror jeg vist, og unden vores primære kamera da det var på reperation. (Sony HDR fx1) men i sidste ende blev vi glade for resultatet. Der var nogle regler til konkurancen, nogle emner og forhold vi skulle holde os til, men kik for jer selv og sig jeres mening på youtube vis i har profil eller på her vis i ikke har :)

Gravatar

#29 MOVIE1000 16 år siden

en hjemmelavet musikvideo til Nephew nye album denne sange hedder Police Bells and Church Sirens
Gravatar

#30 Bony 16 år siden

#29 - Du siger hjemmelavet, men under info står der "officiel". Er det en fanvideo eller en officiel Nephew-musikvideo?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: