Denne her tråd er for dem som helt vild gerne vil vise noget som de synes er specielt inde på youtube.
Det kan være en video som du/i har lavet eller noget helt andet.
Jeg vil gerne starte med at vise en video som jeg selv har klippet sammen med nogle forskellige scener fra James Bond filmene . selve sangen er den næsten helt ny udgivet Nephew single som hedder 007 is also gonna die.
videoen flimrer lidt i starten med grøn(ved ikke hvorfor).
Plz fortæl hvad i synes om den.
linket er her
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det er ganske fint klippet sammen, men indledningen er knap så god. Især din titelskærm, den skal enten laves helt om eller droppes. Ellers er det meget fedt.
#2 tak fordi jeg valgte den intro var at jeg synes der manglede noget en bedre indledning end at 007 bare kom gående ind og skød så kom der blod osv. men dejligt at du kunne lide den.
ved ikke om du/i har bemærket at jeg har prøvet at få sangen ind i selv klippene altså mere levende så det de gør i klippet passer til musikken/sangen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 MOVIE1000 16 år siden
Det kan være en video som du/i har lavet eller noget helt andet.
Jeg vil gerne starte med at vise en video som jeg selv har klippet sammen med nogle forskellige scener fra James Bond filmene .
selve sangen er den næsten helt ny udgivet Nephew single som hedder 007 is also gonna die.
videoen flimrer lidt i starten med grøn(ved ikke hvorfor).
Plz fortæl hvad i synes om den.
linket er her
#2 Skeloboy 16 år siden
#3 MOVIE1000 16 år siden
ved ikke om du/i har bemærket at jeg har prøvet at få sangen ind i selv klippene altså mere levende så det de gør i klippet passer til musikken/sangen
#4 filmz-Bruce 16 år siden
#5 Bohemian 16 år siden
Wtf ?! : D
#6 MOVIE1000 16 år siden
#7 filmz-Bruce 16 år siden
#8 MOVIE1000 16 år siden
#9 Bony 16 år siden
#10 Bony 16 år siden