Nogen som har set dokumentarfilmen Zeitgeist? Det er en not for profit film som forsøger at skildre religion, 9/11 og (USA's) central banks rolle.
I løbet af filmen kommes der så ind på hvad de 3 ting "i virkeligheden" har til sammen. Sat i gåse øjne for ingen kan endnu bevise om det er sandt.
Men en meget tankevækkende film. Som andre skrev; Når man har set den kan man ikke undgå at føle et eller andet. Om det er vrede, undren, forvirring eller lign.
Den kan ses på google video, men også downloades som torrent.
Part 1 handler om religion Part 2 om 9/11 Part 3 om central banker/banken
Desværre har den en meget kedelig intro som vil få de fleste til at stoppe og slette. Men når de første 5 min er gået, så begynder det. Og efter 10 min. så er den for alvor igang.
Yea... det er et godt comeback. Ikke lige så elektronisk som de forrige albums, men mere i ånd med Gish og Siamese Dream (uden dog helt at være på samme højde). Mere tråd... mindre blip-blop.. I like it. :-)
#1 filmz-stekok 18 år siden
I løbet af filmen kommes der så ind på hvad de 3 ting "i virkeligheden" har til sammen. Sat i gåse øjne for ingen kan endnu bevise om det er sandt.
Men en meget tankevækkende film. Som andre skrev; Når man har set den kan man ikke undgå at føle et eller andet. Om det er vrede, undren, forvirring eller lign.
Den kan ses på google video, men også downloades som torrent.
http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422...
http://www.mininova.org/tor/781752
Part 1 handler om religion
Part 2 om 9/11
Part 3 om central banker/banken
Desværre har den en meget kedelig intro som vil få de fleste til at stoppe og slette. Men når de første 5 min er gået, så begynder det. Og efter 10 min. så er den for alvor igang.
Se den en dag du keder dig
#2 Corgan 18 år siden
Æv... jeg troede du havde noget fedt at sige om Smashing Pumpkins' fede nye album.
#3 b e c h 18 år siden
Præcis, det troede jeg også - det er nemlig et rigtig fedt album!
#4 Corgan 18 år siden
#3:
Yea... det er et godt comeback. Ikke lige så elektronisk som de forrige albums, men mere i ånd med Gish og Siamese Dream (uden dog helt at være på samme højde). Mere tråd... mindre blip-blop.. I like it. :-)
#5 b e c h 18 år siden
Enig, jeg har fået lyst til at finde Gish frem igen, efter at have hørt den nye i noget tid...
Og så er jeg dybt ramt af "united states" 9 minutter ren/rå power!
#6 aknot 18 år siden
#7 Corgan 18 år siden
#5 og #6:
Totally!
Skal I til koncerten i Vega? Jeg har desværre ikke fået billet... så hvis I støder på én må I gerne sige til.
#8 aknot 18 år siden
#9 b e c h 18 år siden
De går vist generelt for ca 1000 kr. rundt omkring på nettet - ska nok råbe op hvis jeg er heldig...
#10 filmz-stekok 18 år siden