Jeg bukker mig i støvet for fede tilbagemeldinger!
De mere kommercielle og populære film, såsom Shaun of the Dead, Dawn of the Dead (2004) og andre som er blevet remaket de seneste 10 år, har vi sandsynligvis set. Jeg leder efter glemte guldklumper, eller nogle som virkelig bare er et kig værd.
Jeg vil youtupe de forskellige trailers og forhøre mine kammerater angående filmvalget. Men indtil videre er (REC) i hvert fald skrevet på listen som gyserfilmen! Nå ja, også It Came From The West, mest fordi den er dansk :)
Nogle som kan anbefale Dead Snow? Den ser ellers vældig interessant ud.
#11 - Ja, "Dead Snow" er super fed. Se den i HD hvis du/i har muligheden. Det røde blod og den hvide sne passer perfekt sammen og ser bare hamrende godt ud. Den er spækket med humor og rigtig fede detaljer. :-)
Ellers er jeg helt enig med evermind og CKY omkring "Dance of the dead". Den er sgu underholdende og var helt sikkert en positiv overraskelse. Da jeg så coveret var jeg ret skeptisk, men jeg måtte bukke mig i støvet. Thumbs up!
Held og lykke med jeres Zombie-aften. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11 Jakobsen 15 år siden
De mere kommercielle og populære film, såsom Shaun of the Dead, Dawn of the Dead (2004) og andre som er blevet remaket de seneste 10 år, har vi sandsynligvis set. Jeg leder efter glemte guldklumper, eller nogle som virkelig bare er et kig værd.
Jeg vil youtupe de forskellige trailers og forhøre mine kammerater angående filmvalget. Men indtil videre er (REC) i hvert fald skrevet på listen som gyserfilmen! Nå ja, også It Came From The West, mest fordi den er dansk :)
Nogle som kan anbefale Dead Snow? Den ser ellers vældig interessant ud.
#12 davenport 15 år siden
Hvis du skal ha noget med skovhuggere og zombier er Servered også et kig værd.
#13 evermind 15 år siden
#14 Bony 15 år siden
Ellers er jeg helt enig med evermind og CKY omkring "Dance of the dead". Den er sgu underholdende og var helt sikkert en positiv overraskelse. Da jeg så coveret var jeg ret skeptisk, men jeg måtte bukke mig i støvet. Thumbs up!
Held og lykke med jeres Zombie-aften. :-)
#15 natterjack 15 år siden