Gravatar

#1 Jakobsen 15 år siden

Godaften kære filmz’ere

Jeg er ved at planlægge en legendarisk zombie filmaften. Derfor har jeg brug for en hjælpende hånd med filmudvalget. Hele aftenen står selvskrevet kun på zombiefilm, blot i forskellige kategorier.
Indtil videre har jeg valgt:
Klassikeren:
Bedste all around:
Komedie:
Gyser:
Most-see:

Jeg er fuldstændig åben for nye kategorier, den eneste begrænsning er blot alle filmene skal kunne vises i løbet af en aften/nat.
Film som bliver postet skal selvfølgelig overholde zombiereglerne, de kan læses på Wiki .
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#2 zombieman 15 år siden

mine bud
klassikeren: Night of the living dead (1968)
Bedste all around: Dawn of the dead (1978)
Komedie: Shaun of the dead eller Braindead
Gyser: City of the living dead har en fed ond stemning men synes faktisk det er svært at finde en som er direkte uhyggelig hvis det er det du mener med Gyser.
must-see: Zombi
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#3 lasse78 15 år siden

Must see: Day Of The Dead (85)
Komedie: Returne Of The Leving Dead
Løbe Zombier: 28 Days
Klassiker: Night Of The .... (1968)
Kortfilm: It Came From The West (DK zombie dukke film, at it's BEST!!!)

For et styk tid siden, havde jeg makeup artist Janus Winther på besøg, hvor vi kværnede nogle zombie film... Menuen var således:

Mumiehånden (EN lille zombie kort film, Janus har lavet som jeg medvirker i som nam-nam menneske spiser, og laver en fantastisk blod bobbel.)
It Came From The West (DK zombie dukke kortfilm)
Undead (Australsk lav budget zombie komedie.)
Zombie 2 (Zombie flesh eaters)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#4 HeavyClaus 15 år siden

Must see: Zombie Holocaust (zombie/kannibal/mad doctor genren)
Komedie: Re-animator
Klassiker: Zombi
Bedste all round: Day of the dead (85)
Jokeren: Living dead at manchester morgue

Det ville være mit bud. Zombie Holocaust kan ikke anbefales nok! :)
Gravatar

#5 cyberzed 15 år siden